افتخار آفرینی حافظان قرآن کریم واحد دلگان در مسابقات حفظ کانون مساجد استان سیستان و بلوچستان

 

این مسابقات که از سوی کانون مساجد استان سیستان و بلوچستان در رشته های حفظ، قرائت و اذان به مناسبت میلاد حضرت قائم مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه) برگزار شد، ۶۰ نفر از قرآن آموزان مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) از واحد دلگان شرکت نمودند و مقامات برتر مسابقه حفظ را کسب نمودند.

سرکار خانم سبزیان مدیر واحد دلگان بیان نمود: این مسابقات که بدلیل شرکت چشمگیر قرآن آموزان واحد دلگان در سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دلگان از عصر چهار شنبه ۲۱ خرداد آغاز شد، تا ظهر جمعه ۲۳ خرداد ادامه داشت و با اقامه نماز جمعه به اتمام رسید.

در اختتامیه این مسابقات که با حضور امام جمعه دلگان حجت الاسلام و المسلمین بامری ، رئیس کل سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جناب آقای دانشی برگزار گردید، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا جعفری رئیس کل کانون مساجد استان به ایراد سخنرانی پرداخت و از حضور چشمگیر  قرآن آموزان مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)شعبه دلگان تقدیر و تشکر نمودند.

در پایان با اهداء جوائز، از برترین های مسابقات تجلیل به عمل آمد که تمامی مقامات برگزیده در رشته حفظ را قرآن آموزان بیت الاحزان واحد دلگان از آن خود نمودند.

اسامی نفرات برتر رشته حفظ به همراه جوائز اهدایی:

-حفظ کل

۱.ثریا هودیانی -کمک هزینه سفر کربلا ۷۵۰۰۰۰ تومان

۲.مرضیه رئیسی فرد -کمک هزینه سفر کربلا ۷۵۰۰۰۰ تومان

۳.زهرا بامری -کمک هزینه سفر کربلا ۷۵۰۰۰۰ تومان

-حفظ ۲۰ جزء

۱.بی ملک هودیانی -۴۵۰۰۰۰ تومان

۲.آسیه بامری – ۴۰۰۰۰۰ تومان

۳.مریم بامری – ۳۵۰۰۰۰ تومان

-حفظ ۱۰ جزء

۱.فرخنده شیهتی – ۳۰۰۰۰۰ تومان

۲.معصومه رئیسی فرد – ۲۵۰۰۰۰ تومان

۳.زیور بامری – ۲۰۰۰۰۰ تومان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات