مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) شعبه ریزآب، با حضور مسئولین شعب منطقه نی ریز، خیراندیشان، دهیاری و شورای اسلامی شهرک ریزآب شهرستان نی ریز برگزار شد.

در این مراسم که همزمان با نشست ماهیانه مسئولان شعب بیت الاحزان واحد نی ریز برگزار شد قطعه زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع که با پیگیری آقای یاراحمدی، مسئول شعبه ریزآب و مساعدت دهیار این شهرک به بیت الاحزان ریزآب اهداء شده است کلنگ زده شد.

همچنین سه بانوی علاقمند به قرآن کریم و اهل بیت (علیها السلام) نیز طلا و زیورآلات خود را جهت ساخت بیت الاحزان ریزآب اهداء نمودند.

شورای اسلامی شهرک ریزآب نیز متعهد شد تا بهره برداری از ساختمان جدید مکان مشخص شده ای را به منظور گسترش فرهنگ قرآن کریم در اختیار بیت الاحزان این شعبه قرار دهد.

یادآور می شود شعبه ریزآب با تلاش های آقای یاراحمدی، پدر ۸ حافظ کل قرآن کریم در دی ماه ۱۳۹۲ افتتاح و در رشته های حفظ روخوانی، روان خوانی و تجوید فعال می باشد.

گفتنی است تربیت ۲ حافظ کل قرآن، ۱۵ حافظ ۱جزء و ۳ حافظ ۶ جزء و آموزش روخوانی و روان خوانی به بیش از ۲۰ قرآن آموز از برکات راه اندازی این شعبه بوده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات