به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) جلسه سخنرانی اخلاقی در مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) جلسه سخنرانی اخلاقی در مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار شد.

در این نشست که جمعی از کارکنان مرکز مدیریت بیت الاحزان و کارگران کارگاه تولید پوشاک آرامش و کارگاه تولید مصالح ساختمانی فدک وابسته به مؤسسه حضور داشتند حجت الاسلام سعیدی از اساتید اخلاق حوزه علمیه قم به سخنرانی پرداخت.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) شناخت و دریافت مؤمنان از دین را امری مهم دانست و افزود: یکی از اصول مهمی که مؤمنان باید در زندگی اجتماعی رعایت نمایند عمل به آیات قرآن و روایات معصومین است. این استاد حوزه با بیان این که عمل برگرفته از قرآن می بایست در رفتار کارکنان مؤسسه قرآنی متجلی باشد خاطر نشان کرد دوری از اعمال لهو و بیهوده و پرداختن به امور مفید مانند مطالعه و طلب علم از دیگر عواملی است که می بایست در مؤمنین وجود داشته باشد.

حجت الاسلام سعیدی تقوا و پرهیزگاری را سومین نشانه یک مؤمن واقعی و دارای درک صحیح از دین دانست و خواستار به کارگیری فرمایشات ائمه و معصومین در تعاملات اجتماعی شد.

در پایان این نشست حجت الاسلام دهقان کارشناس تهذیب مؤسسه ضمن طرح سؤالاتی در رابطه با امام زمان(عج) به ۵ نفر از حاضران هدایایی اهدا نمود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات