ساخت و نصب 10 تابلوی بزرگ تبلیغاتی در منطقه شهرستان چناران و روستای سرآسیاب به منظور تشویق جوانان به حفظ قرآن کریم و اطلاع رسانی از فعالیت های مؤسسه بیت الاحزان در خراسان رضوی

 

محمد مروج کاشانی مدیر مرکز شبانه روزی حفظ تخصصی حضرت ثامن الحجج (ع) مشهد در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، از ساخت و نصب ۱۰ تابلوی بزرگ تبلیغاتی در منطقه شهرستان چناران و روستای سرآسیاب به منظور تشویق جوانان به حفظ قرآن کریم و اطلاع رسانی از فعالیت های مؤسسه بیت الاحزان در استان خراسان رضوی خبر داد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، راه اندازی مرکز شبانه روزی حفظ حضرت ثامن الحجج (ع) را در جوار امامزاده عبد الله روستای سر آسیاب نمونه ای موفق از عمل به فرمایش رهبر انقلاب خواند.

مروج کاشانی با بیان این که راه اندازی این مرکز با همکاری مؤسسه بیت الاحزان، اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی و هیئت امنای امامزاده عبدالله(ع) از سال ۹۴ بوده است خاطر نشان کرد تاکنون ۸۰ حافظ کل و حدود ۴۰۰ حافظ ۱ تا ۴ جزء قرآن کریم در این مرکز تربیت شده است.

مدیر مرکز تخصصی ثامن الحجج (ع) مشهد یاد آور شد با توجه به اهمیت تبلیغات و اطلاع رسانی جهت جذب جوانان و نوجوانان به قرآن کریم، این مرکز با همکاری آستان امامزاده عبدالله اقدام به ساخت و نصب ۱۰ تابلو بزرگ در منطقه با هزینه مجموعا ۲۵ میلیون تومان نمود.

وی ضمن اظهار امیدواری در خصوص جذب جوانان و نوجوانان به طرح های حفظ قرآن کریم و آشنایی بیشتر مردم و مسئولین منطقه با فعالیت های مؤسسه بیت الاحزان، از عواملی که در مراحل مختلف طراحی، ساخت، حمل و نقل و نصب تابلو ها به صورت فی سبیل الله همکاری کردند تشکر کرد.

یاد آور می شود روستای سرآسیاب از توابع شهرستان چناران، در ۳۵ کیلومتری مشهد مقدس واقع شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات