مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) شب گذشته 10 بهمن ماه با حضور قرآن آموزان مراکز تخصصی حفظ و حوزه علمیه قرآن محور بیت الاحزان و اهالی متدین روستای قرآنی محمد آباد استهبان در حسینیه صاحب الزمان (عج) این روستا برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) شب گذشته ۱۰ بهمن ماه با حضور قرآن آموزان مراکز تخصصی حفظ و حوزه علمیه قرآن محور بیت الاحزان و اهالی متدین روستای قرآنی محمد آباد استهبان در حسینیه صاحب الزمان (عج) این روستا برگزار شد.

حجت الاسلام همتی استاد اخلاق مراکز شبانه روزی بیت الاحزان در این مراسم با ذکر احادیثی از فضائل حضرت ام ابیها(سلام الله علیها)، به تحریفات و احادیث جعلی در مورد آن حضرت و ائمه معصومین در تاریخ اسلام اشاره کرد و بر لزوم هوشیاری در مقابل تحریفات و شبهات دشمنان اسلام تأکید کرد.

در ادامه مراسم حجت الاسلام مهدوی آزاد به ذکر مصیبت و نوحه خوانی در رثای آن بانوی بزرگوار پرداخت و محبان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در مظلومیت مادر اشک ماتم ریختند.

یاد آور می شود امشب نیز در شام شهادت آن حضرت، مراسم سوگواری با حضور اهالی دهستان خیر و قرآن آموزان مراکز شبانه روزی حفظ بیت الاحزان با سخنرانی حجت الاسلام عابدی مدیر حوزه علمیه فارس در سالن شهید الهی مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات