مراسم عزاداری شام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) (فاطمیه اول) با حضور حافظان مراکز شبانه روزی، کارکنان مؤسسه بیت الاحزان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) دهستان خیر شب گذشته برگزار گردید.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)،مراسم عزاداری شام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) (فاطمیه اول) با حضور حافظان مراکز شبانه روزی، کارکنان مؤسسه بیت الاحزان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) دهستان خیر شب گذشته برگزار گردید.

در این مراسم که در سالن شهید الهی مؤسسه بیت الاحزان در روستای ماهفرخان برگزار شد، پس از اقامه نماز جماعت و تلاوت قرآن کریم، حجت الاسلام عابدی مدیر حوزه علمیه استان فارس به سخنرانی پرداخت.

وی با اشاره به قرآنی بودن دهستان خیر و شهرستان استهبان، بر لزوم اتخاذ سبک زندگی دینی از آیات قرآن کریم تأکید کرد. این استاد حوزه با ذکر مثالی از سوره مبارکه حمد،  لزوم داشتن مهربانی و صفت رحمانیت و رحیمیت در مدیران و مسئولان در هر سطحی را مورد توجه قرار داد و از ترویج سبک زندگی غربی در جامعه انتقاد کرد.

مدیر حوزه علمیه فارس با بیان این که حضرت زهرا (سلام الله علیها) نیز سبک زندگی خود را بر اساس آیات قرآن بنا نهاده بود به بیان فضائل و مناقب آن حضرت پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام مهدوی آزاد ذکر مصیبت و نوحه خوانی در رثای حضرت ام ابیها(سلام الله علیها) را آغاز کرد و حاضران در عزای مادر اشک ماتم ریختند و بر سر و سینه زدند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات