مهلت ثبت نام سیزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم تا روز ۱۰ فروردین‌ماه سال ۹۷ تمدید شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، ثبت نام سیزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از روز شنبه، هفتم بهمن‌ماه آغاز شد و تا روز ۲۷ اسفندماه جاری نیز ادامه داشت که بنا بر تصمیم مسئولان سازمان دارالقرآن،‌ مهلت ثبت نام در این آزمون تخصصی تا روز ۱۰ فروردین‌ماه سال ۹۷ تمدید شد.
علاقه‌مندان تا روز دهم فروردین‌ماه سال آتی فرصت دارند تا از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی تلاوت به نشانی http://hefz.telavat.com در آزمون دوره سیزدهم نام‌نویسی کنند. همچنین، آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن هر سال طی چهار مرحله از سوی سازمان دارالقرآن الکریم برپا می‌شود که مرحله اول به صورت کتبی، مرحله دوم به صورت شفاهی برگزار می‌شود.
افرادی که در مرحله سوم این آزمون‌ها موفق به قبولی و کسب حد نصاب نمره شوند به عنوان حافظ ممتاز، مدرک درجه دو حفظ معادل کارشناسی ارشد و افرادی که در مرحله چهارم نیز موفق باشند، مدرک درجه یک حفظ معادل دکتری دریافت خواهند کرد.
یادآور می‌شود، مرحله سوم دوازدهمین دوره و مرحله چهارم یازدهمین دوره آزمون اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریم نیز طی روز ۱۵ دی‌ماه جاری به صورت همزمان در محل سازمان دارالقرآن الکریم برگزار ‌شد.

جهت دریافت آیین نامه های طرح بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

ضوابط ثبت نام

آیین نامه ضوابط طرح

آیین نامه داوری آزمونهای شفاهی

ضوابط آزمون ها

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات