در پی انتصاب آیت الله دژکام به سمت نمایندگی ولی فقیه در استان و امامت جمعه شیراز، حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) پیام تبریکی صادر کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، در پی انتصاب آیت الله دژکام به سمت نمایندگی ولی فقیه در استان و امامت جمعه شیراز، حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) پیام تبریکی صادر کرد.
متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت الله شیخ لطف الله دژکام

انتصاب شایسته و بجای جنابعالی را به سمت نمایندگی ولی فقیه در استان و امامت جمعه شیراز صمیمانه تبریک عرض می نمایم. در برهه حساس کنونی و با توجه به هجمه گسترده فرهنگی و اقتصادی دشمنان اسلام، بیانات وحدت بخش شما در اولین خطبه نماز جمعه، زمینه وفاق و همدلی هر چه بیشتر در استان را فراهم کرد و موجب ناکامی مکر دشمنان در ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی گردید.
مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) نیز آمادگی کامل دارد تا با توجه به گستردگی شعب خود در استان فارس، تمامی ظرفیت‌های خود را در مسیر گسترش وحدت و همدلی و توسعه امور فرهنگی و قرآنی استان تحت هدایت‌های حضرتعالی ساماندهی نماید. ان شاءالله قطعا با حضور و تلاش شما در این جایگاه مبارک، شاهد رشد و تعالی فعالیتهای قرآنی و تبدیل استان به قطب قرآنی کشور خواهیم بود.
از خداوند متعال توفیقات روز افزون را برای جنابتان خواستارم.

علیرضا شاهسونی
مدیر مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س)

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات