گردهمایی بزرگ قرآنی مؤسسه بیت الاحزان رستم با حضور مسئولین شهرستان/ تعامل خوب با ادارات شهرستان/ تربیت 2 حافظ کل و بیش از 350 حافظ اجزاء

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، روز گذشته ۵ تیرماه و همزمان با هفته بیت الاحزان، گردهمایی بزرگ قرآنی بیت الاحزان شهرستان رستم (استان فارس) با حضور حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان و جمعی از مسئولان شهرستان رستم برگزار گردید.

در این نشست که امام جمعه، فرماندار و رؤسای ادارات و جمعی دیگر از مسئولین شهرستانهای رستم و ممسنی حضور داشتند، ضمن معرفی فعالیت های ده ساله بیت الاحزان در  شهرستان رستم به مسئولان و عموم مردم، از قرآن آموزان برتر این شهرستان نیز تجلیل گردید.

سخنرانی حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان و حجت الاسلام خرسندی امام جمعه رستم، اجرای برنامه حفظ توسط نوید رزمجو، حافظ ممتاز قرآن کریم و استاد مراکز تخصصی حفظ بیت الاحزان و تقدیر از قرآن آموزان برتر شعبه از دیگر برنامه  های این گردهمایی باشکوه قرآنی بود.

هاشمی مسئول بیت الاحزان شهرستان رستم، در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان اظهار داشت: بیت الاحزان مصیری در سال ۱۳۸۷ راه اندازی شده و هر ساله کلاسهای آموزشی روخوانی و روانخوانی، تجوید، مفاهیم، حفظ و تفسیر قرآن کریم را برگزار نموده است که طی این ده سال موفق به تربیت ۲ حافظ کل، ۵۰ حافظ اجزاء بزرگسال و ۳۰۰ نفر حافظ اجزاء در سنین زیر ۱۶ سال شده است.

وی راه اندازی مهد و پیش دبستانی قرآنی، برگزاری مراسم های ملی و مذهبی، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان و برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی جهت قرآن آموزان را از دیگر فعالیت های این شعبه بیت الاحزان برشمرد.

مسئول بیت الاحزان شهرستان رستم تعامل و همکاری ادارات شهرستان با بیت الاحزان را خوب توصیف و اظهار کرد: اداراتی همچون اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش بیشترین همکاری را با این شعبه بیت الاحزان انجام داده اند و در واقع مؤسسه بیت الاحزان مصیری به عنوان مرجعی جهت فعالیت های قرآنی شهرستان تبدیل شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این شعبه ۳ نفر مربی مشغول به کار می باشند و کلاسهای این شعبه علاوه بر ساختمان مرکزی در محله های مختلف شهر که قرآن آموز به حد نصاب برسد نیز برگزار می گردد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات