جوانان عراقی كه در طی یكسال در مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، موفق به حفظ كل قرآن كریم شدند، به كشور خود بازگشتند كه مراسم استقبال باشكوهی از سوی عراقی‌ها در مرز شلمچه برای آنان برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، مهدی شهسوار، مدیر روابط عمومی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه در سال گذشته ۱۴ جوان عراقی با پیگیری و درخواست اتحادیه تشکل‌های قرآنی عراق برای آموزش حفظ کل قرآن به ایران آمده بودند، گفت: ۱۰ جوان پسر در مدرسه شبانه‌روزی حفظ تخصصی یکساله قرآن کریم امام حسن مجتبی(ع) مؤسسه بیت‌الاحزان واقع در روستای لای خرمی استهبان و ۴ خواهر عراقی نیز در مرکز شبانه روزی حضرت زینب کبری(س) استهبان طی یکسال گذشته موفق به حفظ کل قرآن کریم شدند.
وی با تصریح اینکه این جوانان بعد از اتمام حفظ خود به کشور خودشان بازگشتند، گفت:‌ در هفته گذشته طی یک مراسم باشکوه بدرقه در قرآن‌آباد ایران این جوانان عراقی به سمت کشور خود به راه افتادند.
شهسوار ادامه داد: این جوانان، ۱۱ تیرماه نیز در میان استقبال پرشور مردم، مسئولان و خانواده‌های خود از مرز شلمچه وارد خاک عراق شدند.
مدیر طرح و برنامه مؤسسه بیت‌الاحزان در پایان گفت: به یاری خدا بناست سه‌شنبه هفته آینده ۴۰ نفر دیگر از جوانان عراقی که شامل ۱۳ دختر و ۲۷ پسر هستند برای حضور در مدارس شبانه‌روزی حفظ تخصصی یکساله قرآن بیت‌الاحزان وارد شیراز شوند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات