سومین نشست مدیران و کادر اجرایی طرح ملی رحله 4 روز گذشته 16 تیرماه در مرکز شبانه روزی حفظ یکساله حضرت امام حسن مجتبی(ع) لای خرمی برگزار شد./
حجت الاسلام شاهسونی ثبت نام بیش از ۲۰۰۰ نوجوان و جوان برادر در 33 مرکز شبانه روزی حفظ تخصصی قرآن کریم بیت الاحزان حضرت زهرا(س) را یک گنجینه ارزشمند و بزرگ دانست

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، سومین نشست مدیران و کادر اجرایی طرح ملی رحله ۴ روز گذشته ۱۶ تیرماه در مرکز شبانه روزی حفظ یکساله حضرت امام حسن مجتبی(ع) (روستای لای خرمی/ استهبان فارس) برگزار شد.

در ابتدای این نشست که اساتید، مدیران آموزش، مدیران داخلی و اعضای ستاد طرح ملی رحله ۴ حضور داشتند، حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مسئول مؤسسه بیت الاحزان سخنانی بیان کرد.

وی ثبت نام بیش از ۲۰۰۰ نوجوان و جوان برادر در ۳۳ مرکز شبانه روزی حفظ تخصصی قرآن کریم بیت الاحزان حضرت زهرا(س) را یک گنجینه ارزشمند و بزرگ در راستای ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم در بخش برادران دانست و عنوان کرد باید این مهم را قدر بدانیم.
عضو شورای توسعه فرهنگی قرآنی کشور با بیان این که خداوند به ما سعادت داده که در خدمت ترویج قرآن کریم باشیم تصریح کرد باید شاکر و قدردان این توفیق الهی باشیم و پیشنهاد میکنم همه ما هر روز دو رکعت نماز شکر بخوانیم که این توفیق شامل حالمان شده است.

این حافظ کل قرآن کریم تفکر جهادی و اخلاص را لازمه موفقیت و اثر گذاری تربیتی این طرح فاخر و ملی دانست و عنوان کرد: کار عظیم و بزرگ است اما کاستی هایی نیز دارد که خدای ناکرده مشکلات نباید ما را سست و دلسرد کند، بنابر این اصل و هدف و غایت کار را در نظر بگیرید.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مدغم قرآنی فارس با اشاره به آیاتی از قرآن کریم خاطر نشان کرد کسی که در خدمت قرآن است نعمت و کرامت بزرگی را کسب کرده است و خدا سعادت داده در خدمت قرآن باشیم، لذا اگر ما رعایت جوانب تقوا و اخلاص را داشته باشیم در تمام مشکلات چاره ساز خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات