نوید رزمجو حافظ کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان رتبه ممتاز چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران را کسب کرد.
سعید شاهرخی حافظ کرمانی مؤسسه بیت الاحزان نیز خوش درخشید و با کسب رتبه عالی این دوره از مسابقات افتخار آفرینی حافظان بیت الاحزان را تکمیل کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، نوید رزمجو حافظ کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان رتبه ممتاز چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران را کسب کرد.

در اختتامیه این دوره از مسابقات که صبح امروز ۱۶ مهر ماه در مجتمع کوه نور اراک برگزار گردید، نفرات برتر رشته های حفظ کل و قرائت قرآن کریم اعلام شد که بر این اساس محمد جواد مرادی از قم، رضا گلشاهی از خراسان رضوی و نوید رزمجو از استان فارس رتبه ممتاز رشته حفظ کل قرآن کریم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

سعید شاهرخی حافظ کرمانی مؤسسه بیت الاحزان نیز خوش درخشید و با کسب رتبه عالی این دوره از مسابقات افتخار آفرینی حافظان بیت الاحزان را تکمیل کرد.

بر این اساس سعید علی اکبری از قزوین، محمدرسول تکبیری از تهران، محمدعلی شریعتی از قم، سعید شاهرخی از کرمان و حسین درستکار از هرمزگان رتبه عالی و محمد خاکپور از خراسان رضوی و ابوذر کرمی از مرکزی عنوان شایسته تقدیر را از آن خود کردند.

یاد آور می شود بخش مقدماتی مرحله نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرداد ماه سال جاری با حضور نمایندگان تمامی استان های کشور در قم برگزار گردید و ۱۵ برگزیده رشته حفظ کل این بخش در مرحله نهایی که در روزهای ۱۴ و ۱۵ مهر ماه به میزبانی اراک برگزار شد به رقابت پرداختند.

بر اساس این گزارش جواد مرادی از قم به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی تهران معرفی گردید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات