مهدی شهسوار مدیر روابط عمومی مؤسسه بیت الاحزان با اشاره به مشکلات مالی و بحث جذب قرآن آموزان به فعالیت های قرآنی در شعب مؤسسه، یکی از راه های برطرف کردن این مشکلات را راه اندازی نیروهای روابط عمومی جهت شعب عنوان کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، مهدی شهسوار مدیر روابط عمومی مؤسسه بیت الاحزان با اشاره به مشکلات مالی و بحث جذب قرآن آموزان به فعالیت های قرآنی در شعب مؤسسه، یکی از راه های برطرف کردن این مشکلات را راه اندازی نیروهای روابط عمومی جهت شعب عنوان کرد.

وی در ادامه با اعلام اسامی شعبی که نیروهای روابط عمومی را معرفی کرده اند، بر لزوم معرفی نیروی روابط عمومی کار آمد جهت تمامی شعب تأکید کرد.

مدیر روابط عمومی بیت الاحزان با انتقاد از فرد محوری در فعالیت های شعب، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بر لزوم انجام کار تشکیلاتی در شعب تأکید کرد.

مهدی شهسوار وجود نیروی خلاق و کار آمد روابط عمومی در شعب را زمینه ساز جذب سرمایه و قرآن آموز دانست و افزود: نیروی مقتدر روابط عمومی قطعاً می تواند در خصوص تقویت بنیه مالی شعب نیز مؤثر باشد.

شهسوار از برگزاری کارگاه آموزشی جهت روابط عمومی شعب خبر داد و اظهار داشت: خبر نویسی، مصاحبه، عکاسی و فیلمبرداری، مباحث اخلاقی، فضای مجازی، معرفی بیت الاحزان، توجیه شرح وظایف، نشریه الکترونیک، تبلیغ در قرآن، بایگانی عکس و فیلم، شیوه های جذب مالی و قرآن آموزان، راه اندازی سامانه پیامکی، جمع آوری شماره مسئولین، روشهای اطلاع رسانی، تقویم روابط عمومی، ارتباط با خبرنگاران، خیرین و مسئولان، چند رسانه ای از موارد مطرح در این کارگاه آموزشی خواهد بود.

محمد امین مسئول بیت الاحزان شهرستان نی ریز، پیشنهاد داد راهکارهای مختلف جهت جذب خبرنگار و نیروی روابط عمومی با حداقل هزینه و حداکثر بازدهی توسط روابط عمومی مرکز مدیریت تبیین شود و با فراخوان جذب نیرو، در خصوص به کار گیری نیروی روابط عمومی اقدام شود. وی در تبیین اهمیت روابط عمومی گفت: در صورت معرفی مناسب از فعالیت های مؤسسه توسط روابط عمومی، خیرین جهت کمک های خود اولویت را مؤسسه بیت الاحزان قرار می دهند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات