عقیل مهدی پور از خبرنگاران و فعالین رسانه ای به عنوان مدیر روابط عمومی موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان ممسنی معرفی شد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، حاج جمشید انصاری مسئول بیت الاحزان های شهرستان ممسنی در مراسم معارفه مدیر روابط عمومی این مرکز بیان داشت: مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان  ۲۰ سال است که در سطح کشور فعالیت می کند و حرکت ها و گام های بزرگی در پرورش حافظان قرآن برداشته است و به تبع آن شهرستان ممسنی نیز در مدت زمان فعالیت خود توانسته قرآن آموزان زیادی را پرورش دهد و وجود ۳۰ حافظ قرآن کریم تنها یکی از دست آوردهای این مرکز می باشد لذا انتظار می رود مدیر جدید روابط عمومی در تبلیغ و اطلاع رسانی فعالیت های بیت الاحزان به عموم مردم تلاش ویژه ای داشته باشند.

وی آیات قرآن کریم را مایه هدایت انسان دانست و اظهار داشت: قرآن کریم ارزش ها را در انسان ها نهادینه می‌کند و گسترش این فرهنگ در جامعه موجب ارتقاء روحیه انسانی و الهی می شود، در این مسیر بهترین راه ، همان تمسک جستن به قرآن کریم و  سیرۀ اهل بیت (علیهم السلام) است. برای ایجاد چنین جامعه ای نیازمند هم فکری همۀ نخبگان در جامعه می‌باشیم و انتظار می رود با راه اندازی روابط عمومی در سطح بیت الاحزان های شهرستان تعامل نخبگان، دلسوزان، خیرین و مسئولین با این مرکز قرآنی افزایش یابد تا روز به روز شاهد پرورش قرآن آموزان و حافظان باشیم.

وی در پایان گفت:  انتظار می رود دست آوردها و خدمات بیت الاحزان به اطلاع خانواده ها رسانده شود و در تشویق جوانان به انس با قرآن کریم تلاش های ویژه ای صورت گیرد چرا که قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت می باشد و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است این قرآن به راهی هدایت میکند که مستقیم ترین راههاست. کسانی که با قرآن مأنوسند به کمک قرآن حق را از باطل تشخیص می دهند . قران کریم، انسان را به زندگی کردن با معیارها و ارزشهای انسانی و اسلام دعوت می کند.

گفتنی است در پایان این  مراسم عقیل مهدی پور به عنوان مدیر روابط عمومی بیت الاحزان های شهرستان ممسنی معرفی شد وی حدود ۷ سال سابقه فعالیت در حوزه های رسانه ای و خبری دارد و با خبرگزاری معتبر کشوری، استانی و شهرستانی از جمله دانا، ایرنا، شیرازه ، تسنیم، نورباران، عصر مردم و … همکاری داشته همچنین پیش از این مدیریت خبرگزاری نورآنلاین را برعهده داشته است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات