حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه و محمد مروج کاشانی، مدیر مدرسه حفظ ثامن الحجج(ع) امشب از ساعت 19 به طور همزمان در دو برنامه زنده تلویزیونی حاضر خواهند بود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه و محمد مروج کاشانی، مدیر مدرسه حفظ ثامن الحجج(ع) امشب از ساعت ۱۹ به طور همزمان در دو برنامه زنده تلویزیونی حاضر خواهند بود.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام شاهسونی در برنامه تلویزونی «ماه نشان» از شبکه افق پاسخگوی سؤالات مجری این برنامه خواهد بود. این ویژه برنامه تلویزیونی در ماه رمضان امسال هر روز از ساعت ۱۹ به صورت زنده از مشهد مقدس روی آنتن شبکه افق می‌رود. شهرام شکیبا اجرای این برنامه را بر عهده دارد و در آن به گفتگو با افرادی می‌نشیند که داستان‌های جالبی در زمینه‌های دینی، اجتماعی، فرهنگی و خانوادگی دارند.

همچنین محمد مروج کاشانی، مدیر مرکز شبانه روزی حضرت ثامن الحجج(ع) مشهد مقدس، با حضور در ویژه برنامه «ماه بهشت» شبکه قرآن سیما پاسخگوی سؤالات مجری برنامه خواهد بود.

محمد مروج کاشانی، متولد ۱۳۶۸ در مشهد مقدس است که در سال تحفیظی ۹۲- ۹۳ با حضور در مرکز شبانه روزی حفظ یکساله امام حسن مجتبی(ع) واقع در روستای لای خرمی استهبان فارس، موفق به حفظ کل قرآن کریم گردید و پس از بازگشت به شهر خود، اقدام به راه اندازی اولین مرکز شبانه روزی حفظ یکساله قرآن کریم در مشهد کرد.

مرکز شبانه روزی ثامن الحجج(ع) با تلاش های مروج، از ابتدای تأسیس خود در سال ۱۳۹۴ تاکنون ۸۰ نفر حافظ کل و قریب به ۴۰۰ نفر حافظ اجزاء را، تربیت نموده است که ۳۰ نفر از آنها خارجی می باشند.

یاد آور می شود برنامه «ماه بهشت» شبکه قرآن با اجرای سید وحید مرتضوی، چند شب پیش نیز میزبان دو خواهر و برادر نخبه قرآنی بیت الاحزان بود که با وجود معلولیت و نابینایی مطلق موفق به حفظ کل قرآن کریم شده بودند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات