مراسم اختتامیه چهارمین دوره حفظ تخصصی قرآن کریم مرکز شبانه روزی حفظ یکساله کل قرآن کریم آل یاسین (علیهم السلام) شیراز برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)،  مراسم اختتامیه چهارمین دوره حفظ تخصصی قرآن کریم مرکز شبانه روزی حفظ یکساله کل قرآن کریم آل یاسین (علیهم السلام) شیراز برگزار شد.

در این مراسم که بلافاصله پس از اتمام آزمون حفظ کل قرآن کریم با حضور نمایندگان شورای عالی مراکز شبانه روزی مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار شد از ۲۷ حافظ قرآن کریم این مرکز تجلیل شد.
تربیت ۱۶ حافظ کل، ۹ حافظ ۲۰ جزء، یک حافظ ۱۵ جزء و یک حافظ ۱۰ جزء از برکات یک سال تلاش شبانه روزی خادمان، خیراندیشان و قرآن آموزان مرکز شبانه روزی آل یاسین(ع) شیراز بود.

حافظان این مرکز از استان‌های بوشهر، خوزستان، کرمان، فارس، تهران، اصفهان، لرستان، خراسان جنوبی و گیلان بودند و یک حافظ نیز از پاکستان در این مرکز حاضر بود که در این میان محمد شادور از استان بوشهر با کسب ۱۹۹ امتیاز رتبه اول را کسب کرد و پس از آن مصطفی شرفی از خوزستان، فرزاد دهقان اناری از کرمان و میثم نجفی از اهواز به ترتیب با ۱۹۱ و ۱۸۹.۵ و ۱۸۹ امتیاز حائز بیشترین امتیازات این آزمون شدند.
تقدیر از پرسنل و خادمان این مرکز از سوی خیرین حامی بیت الاحزان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

یاد آور می‌شود مراکز شبانه روزی حفظ یکساله کل قرآن کریم بیت الاحزان هر ساله در پایان دوره حفظ، با برگزاری آزمون نسبت به سنجش محفوظات قرآن آموزان اقدام می کنند و این حافظان با دریافت گواهی حفظ مؤسسه در جشنواره ملی جبرئیل امین شرکت خواهند کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات