صالح محبی معاون آموزشی موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها: از شروع دوره جدید دانشسرای علوم قرآن وحدیث باقرالعلوم علیه السلام خبر داد.

وی با بیان اینکه  دوره از ششم مهر ماه  آغاز شد گفت در حال حاضر تعداد شرکت کنندگان در این دوره ۱۲ نفر می‌باشند که از استانهای فارس، بوشهر کرمان و زاهدان در این دوره شرکت کردند.

 مدیر مرکز شبانه روزی حضرت امیرالمومنین صحرا رود گفت: پذیرفته شده گان پس از گذراندن دوره آزمایشی یک ماهه در صورت قبولی به دوره اصلی که  از آبان ماه  آغاز می‌شود راه می یابند و آزمون پایانی در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار میشود.

این فعال قرآنی افزود از سال ۸۳ تاکنون دوره کارشناسی علوم قرآن و حدیث درحال برگزاریست که در این دوره از اساتید حوزه و دانشگاه برای تدریس دعوت بعمل می آید.

این حافظ  کل قرآن کریم هدف از برگزاری دوره را ارتقای سطح علمی حفاظ موسسه، خدمت به قرآن کریم، ایجاد انگیزه مضاعف برای هرچه بیشتر انس با قرآن کریم و تشویق مردم برای حفظ قرآن عنوان کرد.

معاون آموزشی موسسه با بیان اینکه حافظان شرکت کننده در دوره ملزم به مرور محفوظات خود می‌‌باشند خاطرنشان کرد زمان برگزاری آزمون شفاهی علوم قرآن و حدیث  مرداد ماه می‌باشد که در صورت قبولی دراین آزمون و آزمون اردیبهشت ماه گواهی کارشناسی علوم قرآن و حدیث را از وزارت علوم تحقیقات و فناوری دریافت خواهند کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات