در این گردهمایی باشکوه که برای هشتمین سال پیاپی برگزار می‌گردد از حافظان کل قرآن کریم شهرستان‌های کازرون، نورآباد، کوه‌چنار و رستم با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل خواهد آمد

 

حجت الاسلام خسروی مسئول بیت الاحزان شعبه قائمیه در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها از برگزاری جشنواره تجلیل از ۱۴۶ حافظ کل قرآن کریم شهرهای غربی استان فارس خبر داد.

وی افزود: این جشنواره با حضور ۱۴۶ حافظ کل قرآن کریم در تاریخ ۲۴ آبان ماه همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) در مصلای نماز جمعه قائمیه برگزار خواهد شد.

 این فعال قرآنی هدف از برگزاری این جشنواره را تشویق و جذب قرآن آموزان به طرح‌های قرآنی، شناساندن برنامه‌ها و فعالیت‌های ده ساله این شعب و ترغیب مسئولین و خیرین به مشارکت در فعالیت‌های قرآنی عنوان کرد و افزود: در این گردهمایی باشکوه که برای هشتمین سال پیاپی برگزار می‌گردد از حافظان کل قرآن کریم شهرستان‌های کازرون، نورآباد، کوه‌چنار و رستم با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل خواهد آمد.

خسروی گفت: سخنرانی امام جمعه شهرستان کوه‌چنار، اجرای برنامه حفظ توسط علی اصغر و سمیه کاویانی، خواهر و برادر نخبه قرآنی و معلول جسمی حرکتی بیت الاحزان قائمیه، اجرای برنامه حفظ توسط دو نفر از حافظان کوه‌چنار و کازرون، پخش گزیده فعالیت های این چهار شعبه در ده سال اخیر و اجرای برنامه حفظ  توسط دو قلوی ۸ ساله که حافظ ده جزء قرآن می‌باشند از برنامه های در نظر گرفته شده جهت این جشنواره است.

وی در خصوص سخنرانان و مهمانان ویژه این مراسم گفت: حجت الاسلام و المسلمین علیرضا حدائق سخنران اصلی این مراسم خواهد بود و مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه فارس، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان و ائمه جمعه و مسئولین این چهار شهرستان نیز در این نشست حاضر خواهند بود.

مدیر شعبه قائمیه با بیان این که در حاشیه این جشنواره نمایشگاه فعالیت‌ها و برنامه‌های شعب در ۱۰ سال اخیر در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت یادآور شد: با تمهیدات انجام شده ۲۵ وسیله نقلیه عمومی نیز جهت ایاب و ذهاب افراد علاقمند در شهرستان‌های مذکور برای شرکت در این جشنواره  آماده شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات