مسئول امور بین‌الملل مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از راه‌اندازی مدارس شبانه‌روزی تخصصی حفظ یكساله قرآن این مؤسسه در كشورهای لبنان، سوریه و عراق در سال آینده خبر داد.

 

یوسف انوری، مسئول امور بین‌الملل مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه از مدت‌ها قبل تلاش برای گسترش فعالیت‌های این مؤسسه در خارج از مرزها آغاز شده است، گفت: در گام نخست در سال گذشته یک مرکز طرح ملی «رحله» را در کاظمین عراق راه‌اندازی کردیم.

وی با تصریح اینکه برای سال آینده نیز فعالیت‌های برون‌مرزی بیت‌الاحزان را گسترش خواهیم داد، افزود: با رایزنی‌های انجام شده بنا داریم تا در سال آینده مدارس شبانه‌روزی تخصصی حفظ یکساله قرآن این مؤسسه را در کشورهای لبنان، سوریه و عراق راه‌اندازی کنیم.

انوری بیان کرد: برای راه‌اندازی این مراکز به‌صورت حضوری به لبنان و سوریه رفتیم و با همکاری جامعه قرآنی این کشورها این مدارس را راه‌اندازی خواهیم کرد.

مسئول امور بین‌الملل مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در عین حال این نکته را یادآور شد که تقاضاهایی هم برای راه‌اندازی این مدارس از کشورهای هندوستان و پاکستان داشتیم که در گام‌های بعدی به یاری خدا این مراکز را در آن کشورها راه‌اندازی می‌کنیم.

وی اظهار کرد: البته هر ساله قرآن‌آموزانی از کشورهای لبنان، عراق، پاکستان، هندوستان، اندونزی و غیره نیز به مراکز شبانه‌روزی تخصصی حفظ یکساله قرآن بیت‌الاحزان در کشورمان آمده و طی یک سال کل قرآن را حفظ می‌کنند.

انوری با اشاره به زمان آغاز به کار این مراکز گفت: مدارس شبانه‌روزی تخصصی حفظ یکساله قرآن کریم از تیر و مردادماه آغاز به کار می‌کنند و تلاش می‌کنیم تا در همین ایام این مدارس نیز در کشورهای مذکور راه‌اندازی شوند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات