معرفی چهره های برتر هفته در بیت الاحزان حضرت زهرا (س) می تواند به معرفی بیشتر افرادی منجر شود که با فعالیت های خود نقش مهمی در گسترش آموزه های قرآن داشته و دارند. «علی‌اکبر هادی‌پور» جوان 22 ساله‌ای است که با حضور در مدرسه شبانه‌روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم «امام رضا (علیه السلام)» کار حفظ قرآن را آغاز کرد، اما با پشتکار خوبی که داشت موفق شد در مدت 6 ماه کل قرآن را حفظ کند.

 

«علی‌اکبر هادی‌پور» جوان ۲۲ ساله‌ یزدی است که با حضور در مدرسه شبانه‌روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم «امام رضا (علیه السلام)» در شهر مراغه، کار حفظ قرآن را آغاز کرد، اما با پشتکار خوبی که داشت موفق شد در مدت ۶ ماه کل قرآن را حفظ کند.

این حافظ کل قرآن کریم با آن که در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه یزد قبول شده بود اما به دلیل علاقه‌ای که به علوم دینی داشت تحصیل در حوزه علمیه را به دانشگاه ترجیح داد و راهی حوزه علمیه قم شد؛ وی پس از دو سال تحصیل در حوزه علمیه قم به مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم در بیت الاحزان شهر مراغه رفت.

این نخبه قرآنی پس از إتمام حفظ کل قرآن کریم در مدرسه امام رضا (علیه السلام)، مجدداً به شهر مقدس قم مراجعت نموده و اکنون علاوه بر ادامه تحصیل – در مدرسه سفیران هدایت – مشغول به تربیت حافظان قرآن کریم نیز می باشد و در حال حاضر ۲۰ نفر از طلاب حوزه علمیه، در کلاس حفظ قرآن وی حاضر می شوند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات