نشست سالانه مسئولان و مدیران شعب بیت الاحزان/ آذر 95

نشست سالانه مسئولان و مدیران شعب مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، با حضور قریب به 200 نفر از مسئولان و مدیران شعب مؤسسه در اردوگاه مازندران مشهد مقدس برگزار شد.

 

  • سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رضوی استاد اخلاق بیت الاحزان

  • سخنرانی و خوش آمد گویی حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه

 

  • تقدیر محمد مروج کاشانی، مسئول مدرسه شبانه روزی حفظ ثامن الحجج(عج) مشهد از خیراندیشانی که در حمایت از فعالیت های این مدرسه موقوفات و کمکهایی داشتند 

 

  • سخنران دیگر این نشست حجت الاسلام علی اکبر شاهسونی مسئول مدارس حفظ یکساله قرآن در شهرستان استهبان بود. وی ضمن مهم شمردن همه فعالیت های قرآنی، بر لزوم توجه ویژه شعب مؤسسه به امر حفظ قرآن تأکید کرد.

 

  • تریبون آزاد پایان بخش برنامه های نوبت صبح بود. در این بخش مسئولان و مدیران شعب داوطلب به بیان مشکلات، آسیب شناسی و ارائه راهکار پرداختند.

 

  • برنامه های نوبت بعد از ظهر از ساعت 14:15 دقیقه با همخوانی مرتضی و مصطفی قربانی، برادران دوقلوی مشهدی که در مدرسه شبانه روزی حضرت ثامن الحجج(ع) مشغول حفظ قرآن کریم می باشند آغاز شد.

 

  • آقای حیدری مقدم، مشاور مؤسسه در امور آموزشی فرهنگی و مسئول منطقه جهرم، در خصوص راه اندازی شورای جذب در مؤسسه نکاتی را بیان کرد. وی همچنین در بخشی از صحبت های خود به بیان راهکارهایی جهت برطرف شدن مشکلات مالی شعبه و جذب قرآن آموزان اشاره کرد.

 

 

  • گزارش و انتقال تجربیات آقای امیرعبدالله خسرجی مسئول شعبه الوان
 
  • گزارش و انتقال تجربیات آقای کرمی مسئول شعبه قلعه گنج

  •  سرکار خانم رحیمی، سفیر برتر قرآنی مؤسسه در سال گذشته به بیان شرح حالی از زندگی قرآنی خود پرداخت.

 

 

  • سخنرانی و گزارش آقای جواد شاهسونی مسئول کارگاه تولید پوشاک آرامش
 
  • سخنرانی آقای احمد تاجبخش مسئول منطقه استهبان در خصوص آیین نامه جدید تأسیس شعب

  • تشریح برنامه های آموزشی مؤسسه تا پایان سال جاری توسط سرکار خانم یزدی کارشناس حفظ مؤسسه

 

  • حضور مسئولان و مدیران شعب مؤسسه از سراسر کشور در چهارمین نشست سالانه در مشهد مقدس

 

  • سخنرانی مهدی شهسوار، مسئول روابط عمومی مؤسسه بیت الاحزان در سخنان خود از راه اندازی پایانه پرداخت موبایلی مؤسسه بیت الاحزان جهت تسهیل در امر پرداخت شعب و خیرین خبر داد و بر حضور فعال تر مسئولان و مدیران شعب در کانال های رسمی مؤسسه در فضای مجازی به منظور ارتباط بیشتر شعب با مرکز مدیریت و رفع سریعتر مشکلات تأکید کرد. انجام نظرسنجی جامع از عملکرد مرکز مدیریت و شعب مؤسسه و همچنین نظرسنجی میزان رضایت مندی شعب از بخشهای مختلف مرکز مدیریت بیت الاحزان دیگر محورهای سخنان شهسوار بود.

 

  • تجلیل از شعب برتر شهری و روستایی بر اساس رتبه بندی شعب سال گذشته
Share