4 روز مانده تا پایان زمان ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، نگاهی داریم به آخرین وضعیت آمار ثبت نام شعب بیت الاحزان در این آزمون.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، ۴ روز مانده تا پایان زمان ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، نگاهی داریم به آخرین وضعیت آمار ثبت نام شعب بیت الاحزان در این آزمون.

طبق جدول زیر که توسط واحد روابط عمومی مؤسسه تهیه شده است، تا روز دوشنبه ۲ بهمن ماه ۹۶ شعب استهبان، شیراز و نی ریز به ترتیب با ۴۵۲، ۴۰۶ و  ۳۸۶ نفر ثبت نام کننده در بین شعب مؤسسه بیت الاحزان در استان فارس رتبه های اول تا سوم را کسب نموده اند.

بر اساس اطلاعات این جدول شعب لارستان، نی ریز و استهبان در ۴ روز اخیر بیشترین میزان رشد تعداد ثبت نام کنندگان را داشته اند و از مجموع ۱۱۲۶۰ نفر شرکت کننده آزمون در استان فارس، شعب بیت الاحزان در استان فارس تاکنون ۳۳۳۴ نفر ثبت نام کننده داشته اند که به گفته احمدی رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، بیشترین تعداد ثبت‌نام کنندگان را در بین قرآن آموزان مؤسسات قرآنی استان در این آزمون داشته است.

یاد آور می شود بنا به اعلام رسمی ستاد اجرایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم مهلت ثبت نام در این آزمون تا پایان ششم بهمن ماه تمدید شده است و آزمون نیز به صورت همزمان و سراسری در تمام نقاط کشور در تاریخ ۱۰ اسفندماه امسال برگزرا خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات