شعب شهرک فتح المبین، مهر، کازرون، نصیرآباد، فرگ، ده عرب، ارد، همنده و بنارویه از جمله شعب بیت الاحزان بودند که میلاد حضرت زهرا (س) را جشن گرفتند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، جشن میلاد حضرت زهرا (س) در شعبه شهرک فتح المبین داراب برگزار شد. در این مراسم که با مولودی خوانی و سخنرانی در رابطه با حفظ قرآن همراه بود، از برگزیدگان مرحله شهرستان مسابقات بیت الاحزان نیز تقدیر به عمل آمد.

 side

شعبه بیت الاحزان شهرستان مهر نیز با راه اندازی ایستگاه صلواتی این روز فرخنده را گرامی داشتند.

 side

شعبه سیف آباد از توابع کازرون نیز مراسم جشن میلاد و مولودی خوانی را برپا نمودند. سخنرانی آقای علی بابایی، مولودی خوانی آقای باقری، همخوانی نونهالان مهد و پیش دبستانی و تجلیل از ۲۰ قرآن آموز و استاد شعبه از برنامه های این جشن بود.

 side

شعبه نصیر آباد از توابع شهرستان فسا دیگر شعبه ای بود که به برپایی جشن میلاد بانوی عالمین پرداخت. در این مراسم حجت الاسلام جوادی زاده امام جمعه فسا در سخنانی به ذکر فضائل حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت.

 side

افتتاح ساختمان جدید شعبه فرگ در روستاهای سده و شاهمرز از توابع شهرستان داراب دیگر برنامه ای بود که با استقبال پرشور مردم این دو روستا در روز میلاد حضرت ام الائمه (س) برگزار گردید.

 side

شعبه ده عرب از توابع شهرستان ابرکوه یزد دیگر شعبه ای بود که با برپایی جشن میلاد حضرت زهرا(س) این روز فرخنده را گرامی داشت. در این مراسم که حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان نیز سخنرانی کرد، عبدالمهدی برامسی از از اساتید مراکز تخصصی حفظ بیت الاحزان به اجرای برنامه حفظ پرداخت.

 side

جشن میلاد حضرت ام ابیها(س) با حضور ۴۵۰ نفر از مردم بخش در شعبه ارد از توابع گراش استان فارس برگزار شد. در این مراسم از برگزیدگان رشته حفظ سوره ملک و واقعه تقدیر به عمل آمد و خانم حسن پور که در شانزدهمین مسابقات سراسری بیت الاحزان رتبه اول رشته ترتیل را کسب کرده بود مورد تجلیل قرار گرفت.

 side

شعبه همنده از توابع جهرم نیز ضمن برگزاری مراسم جشن و‌ مولودخوانی در مکان بیت الاحزان، از برخی قرآن آموزان برتر تجلیل کرد.

 side

 جشن میلاد در شعبه بزمان نیز همزمان با شعب مؤسسه در سراسر کشور برگزار گردید.

 side

مراسم جشن یزرگ مادر خوبی ها همراه با تجلیل از ۳۲ حافظ کل قرآن شعبه بنارویه از توابع لارستان نیز از برنامه های باشکوه شعب بیت الاحزان در این روز فرخنده بود.

 side

side

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات