نشست سالانه مسئولان و مدیران شعب بیت الاحزان با حضور 300 نفر از مسئولان و مدیران شعب مؤسسه در مشهد مقدس برگزار گردید.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، نشست سالانه مسئولان و مدیران شعب بیت الاحزان با حضور ۳۰۰ نفر از مسئولان و مدیران شعب مؤسسه در مشهد مقدس برگزار گردید.

حجت الاسلام شاهسونی در ابتدای این نشست یک روزه، طی سخنانی هدف از برگزاری این نشست را توجیه برنامه های سال جاری جهت شعب مؤسسه و ارائه راهکارها و استفاده از تجربیات مدیران و مسئولان در رفع مشکلات شعب عنوان کرد.

در ادامه حجت الاسلام عشقی معاون بازرسی مؤسسه در خصوص راهکارهای انسجام شعب مطالبی را عنوان کرد و پس از آن کارگاه آموزشی انتقال تجربیات شعب توسط مدیران شعب بیت الاحزان برگزار شد. در این کارگاه خانم کریمیان مدیر شعبه پردیسان قم راهکارهای تجربه شده در جذب قرآن آموزان حفظ قرآن کریم را مورد بررسی قرار داد و خانم ها خرم و علی بیگی نژاد، مدیران داخلی شعب صحرارود فسا و رونیز استهبان به ترتیب راهکارهای جذب قرآن آموز تجوید و روخوانی را با مدیران شعب بیت الاحزان به اشتراک گذاشتند.

سخنرانی اخلاقی حجت الاسلام و المسلمین رضوی، مدیر مدرسه مدینه العلم قم و استاد اخلاق مؤسسه بیت الاحزان پایان بخش برنامه های این نشست در نوبت صبح بود.

اما توجیه برنامه آموزشی مؤسسه در سال ۱۳۹۷ عمده برنامه نوبت عصر ار تشکیل داد و مولودی خوانی به مناسبت عید سعید مبعث و تقدیر از شعب برتر مؤسسه طبق آیین نامه رتبه بندی شعب بیت الاحزان در سال ۹۵ از دیگر برنامه های این نشست سالانه در نوبت عصر بود.

در حاشیه این مراسم، مسئولان و مدیران شعب بیت الاحزان به زیارت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) مشرف شدند و صبحانه را میهمان خان با برکت آن حضرت بودند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات