حجت الاسلام شاهسونی و هیئت همراه با آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور و رئیس جامعة المصطفی العالمیه دیدار کردند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، حجت الاسلام شاهسونی و هیئت همراه با آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور و رئیس جامعه المصطفی العالمیه دیدار کردند.

مدیر مؤسسه بیت الاحزان در این دیدار که در منزل آیت الله اعرافی در میبد یزد برگزار شد، با ارائه گزارشی از فعالیتهای مؤسسه، به طرح ملی رحله اشاره کرد و این طرح را دوره ای پیش حوزوی دانست چرا که جوانان پس از ورود در طرح به سمت مراکز حفظ یکساله کل قرآن و پس از آن به سمت حوزه های علمیه سوق داده می شوند.

مدیر حوزه های علمیه کشور نیز در این دیدار با ابراز خورسندی از فعالیت های قرآنی بیت الاحزان بویژه حوزه علمیه قرآن محور، حفظ قرآن بین اقشار مردم و جوانان را از مطالبات مقام معظم رهبری عنوان کرد و نسبت به گسترش این گونه طرح های قرآنی در کشور ابراز امیدواری کرد.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه همچنین با برگزاری جلسه ای با مسئولین این مرکز در خصوص همکاری به منظور حفظ قرآن کریم طلاب غیر ایرانی و نیز نشستی بین کارشناسان حوزه و حفظ تخصصی طلاب موافقت کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات