بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) در سالی که گذشت

(نگاهی به عملکرد مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) در سال ۱۳۹۷)

ضَرَبَ اللهُ مَثَلاً کَلِمَهً طَیِّبَهً کَشَجَرَهٍ طَیِّبَهٍ أصلُهَا ثَابِتٌ وَ فَرعُهَا فِی السَّمَاءِ         ابراهیم/۲۴

فعالیت های مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) در سال گذشته با تلاش های بی وقفه مسئولان و خادمان زحمتکش مؤسسه با رشد و بالندگی همراه بود.

آمار حافظان کل قرآن کریم مؤسسه، تا پایان سال ۹۶ مجموعاً ۱۶۵۰ نفر بوده و بحمد الله در سال ۹۷ رقم این آمار به ۱۹۱۰ حافظ کل قرآن کریم افزایش یافته است که این افزایش آمار نشانگر موفقیت های چشم گیر بیت الاحزان در زمینه تربیت حافظان قرآن کریم خصوصاً در مراکز شبانه روزی حفظ تخصصی می باشد .

برگزاری طرح ملی رحله برای چهارمین سال پیاپی در ۲۶ نقطه از ۹ استان کشور با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی مؤسسات مردم نهاد با ثبت نام قریب ۲۰۰۰ قرآن آموز ۱۳ تا ۲۲ ساله برادر و تربیت ۱۱۱۹ حافظ اجزاء را می توان یکی از مهمترین و اثرگذارترین فعالیت های قرآنی در راستای تحقق ۱۰ میلیون حافظ قرآن طبق فرمایش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در سطح کشور دانست. در سال ۹۷ همچنین مقدمات اجرایی شدن پنجمین دوره طرح رحله فراهم گردید. با ثبت نام از متقاضیان میزبانی طرح و همچنین داوطلبان همکاری در کادر آموزشی طرح، نشست توجیهی مراکز داوطلب میزبانی و مسئولان و مدیران طرح رحله ۵ در قم برگزار شد و ان شاء الله شاهد پیشرفت کمی و کیفی این طرح در سال ۹۸ خواهیم بود.

راه اندازی رسمی یک مرکز شبانه روزی حفظ تخصصی یکساله کل قرآن کریم در شهر بروجرد و همچنین بازگشایی مرکز شبانه روزی حفظ یکساله حضرت زینب کبری(س) ویژه خواهران در استهبان مدل الگوی توسعه از پایین به بالا را اثبات کرد. مؤسسه ای که در سال ۱۳۸۰ اولین مرکز شبانه روزی حفظ خود را با اجاره چند منزل مسکونی قدیمی و حداقل امکانات در روستایی که اکنون به قرآن آباد ایران(محمدآباد/ استهبان/فارس) شهره شده است با ۱۳ قرآن آموز آغاز کرد در سال ۹۷ با افزوده شدن مرکز شبانه روزی حضرت زهرا(س) در بروجرد و حضرت زینب کبری(س) در استهبان تعداد مراکز شبانه روزی خود را به ۱۲ مرکز رساند و همچنان فعالیت های خود را ادامه می دهد و این مهم را به اثبات رساند که می توان الگوی توسعه را از یک روستا به شهرهای بزرگ کشور تسری داد. البته مرکز بروجرد از ۳ سال پیش با برگزاری طرح رحله در این شهر به طور غیر رسمی فعالیت خود را آغاز کرده بود ولی در این سال با احراز شرایط تأسیس مرکز شبانه روزی به طور رسمی فعالیت خود را تحت نظر مؤسسه بیت الاحزان آغاز کرد.

یکی از رویدادهای مبارک مؤسسه در این سال، ادامه روند پذیرش جوانانی از کشور عراق جهت حفظ کل قرآن کریم در مراکز شبانه روزی حفظ تخصصی مؤسسه بود. این ۴۰ جوان که با درخواست اتحادیه تشکلهای قرآنی عراق و پس از اخذ مصاحبه تخصصی از ایشان، پذیرش شدند هم اکنون در مرکز شبانه روزی امام حسن مجتبی(ع) روستای لای خرمی (استهبان/ فارس) و مرکز شبانه روزی حضرت زینب (س) استهبان مشغول به حفظ قرآن کریم می باشند. با توجه به درخواست های مکرر مقامات قرآنی عراق جهت ادامه این روند در سالهای آتی، و همچنین حضور جوانانی از اقصی نقاط کشورمان و کشورهای افغانستان، پاکستان، هندوستان و لبنان در این مراکز، نیاز به توسعه این مراکز به سمت بین المللی شدن حس می شود و مقدماتی نیز جهت این امر در سالهای آینده فراهم آمده است. البته با توجه به مردمی بودن، این مؤسسه همواره در راه اندازی طرح های جدید با مشکلات مالی و مکانی روبه‌رو بوده است که امید است با ورود خیر اندیشان در این حوزه بخشی از مشکلات مرتفع گردد.

با تغییر آیین نامه برگزاری آزمون ها، ترم های آموزشی مؤسسه به دو ترم در طول سال تغییر یافت و انتخاب واحد و شرکت در آزمون های پایانی هر ترم به صورت شش ماه یک بار از طریق سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات مؤسسه انجام شد و در این بین  مراکز تخصصی حفظ روزانه دوساله ویژه خواهران نیز با قوت و قدرت به کار خود ادامه داد.

تعامل صدا و سیما و سایر رسانه‌های مجازی و نوشتاری با بیت الاحزان در این سال همچون سال ۹۶ ادامه یافت. پخش گزارش جشنواره جبرئیل امین (پخش از شبکه قرآن)، گزارش پایان حفظ قرآن آموزان عراقی مرکز شبانه روزی حفظ یکساله روستای لای خرمی استهبان از شبکه فارس، مستند جدید آشنایی با فعالیت های مراکز شبانه روزی حفظ قرآن کریم بیت الاحزان از شبکه فارس، گزارش صدا و سیمای مرکز فارس از اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بیت الاحزان، گزارش صداوسیمای لرستان از مرکز شبانه روزی حفظ قرآن حضرت زهرا(س) بروجرد، گزارش خبری صدا و سیمای قم از مرکز شبانه روزی حفظ یکساله امام سجاد(ع)، مصاحبه با حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان در برنامه افق رادیو قرآن، مصاحبه با اعظم محمدی حافظ موفق بیت الاحزان، در برنامه رادیویی ریحانه، مصاحبه با اکبر شهسوار قاضی بیت الاحزانی که حکمی جالب صادر کرده بود در برنامه رادیویی، پوشش رویدادهای مختلف بیت الاحزان در بخشهای خبری رادیویی و پخش تیزرهای متعدد طرح ملی رحله و مراکز شبانه روزی حفظ از شبکه های مختلف سیما گوشه ای از این همکاری را متجلی نمود.

علاوه بر صدا و سیما، خبرگزاری های مطرح کشوری نظیر خبرگزاری ایکنا، فارس، تسنیم، ایسنا و سایر خبرگزاری های مؤثر و ارزشی کشور پرشورتر از سالهای گذشته به پوشش اخبار و رویدادهای مؤسسه بیت الاحزان پرداختند به گونه ای که در نیمه دوم سال حجم پوشش های خبری خبرگزاری ها از رویدادهای بیت الاحزان رشد چشمگیری داشت.

شعب بیت الاحزان همچون سال های قبل با برگزاری باشکوه مراسم های ولادت وشهادت ائمه اطهار(ع)، محافل انس با قرآن کریم و برگزاری و شرکت در مراسم های ملی عشق و ارادت خود را به امامت، ولادت و کشور اسلامی ایران ابراز داشتند.

برگزاری مراسم باشکوه شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و توزیع اطعام قرآنی بین ۲۰۰۰ نفر از عزاداران به رسم هرساله توسط مرکز مدیریت بیت الاحزان ، ارادت بیت الاحزانیان به حضرت زهرا (سلام الله علیها) را نشان داد. مراسم روز بیت الاحزان در مرکز مدیریت مؤسسه و برگزاری برنامه هایی توسط شعب مؤسسه در هفته بیت الاحزان نیز با شکوه هر چه تمام تر برگزار گردید. این مراسم به سبب یاد آوری ظلم هایی که به حضرت زهرا(س) وارد شده است، از ۲ سال گذشته در روز ۸ شوال (سالروز تخریب قبرستان بقیع توسط وهابیون) ، در تقویم فرهنگی آموزشی مؤسسه قرار گرفته است،

همچنین روز ۱۹ شهریور ماه، شهرستان قرآنی استهبان شاهد برگزاری بزرگ ترین جشنواره حافظان کل قرآن کریم کشور بود. تجلیل از ۲۶۰ حافظ کل قرآن کریم( که در تاریخ جشنواره های تجلیل بیت الاحزان رقمی بی سابقه بود) با حضور بیش از ۵۰۰۰ نفر از علاقمندان به کلام وحی و اهل بیت (علیهم السلام) شاهکاری بود برای مؤسسه ای که قلب تپنده آن در یک روستا قرار گرفته است و تمامی فعالیت های آن از همان روستا مدیریت می شود.

حضور دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، استاندار فارس و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در این مراسم نشان از اعتبار مؤسسه بیت الاحزان و جشنواره ملی جبرئیل امین در سطح کشور داشت.

حوزه علمیه قرآن محور امام صادق(ع) نیز از بدو شکل گیری در ۳ سال گذشته با رشد و بالندگی همراه بوده است و هم اکنون سال سوم این حوزه با حضور ۵۷ طلبه در حال برگزاری است. نام نویسی دوره جدید این حوزه از ۱۵ اسفندماه ۹۷ آغاز شده است که امید است این سبک حوزه ها با توجه به استقبال خوبی که از سوی مسئولان، مراجع و طلاب صورت گرفته است به زودی گسترش یابد.

گستردگی فعالیت‌های بیت الاحزان در این سال باعث شد مسئولین استانی و کشوری و همچنین شخصیت های برجسته دینی در طول سال از مؤسسه و فعالیت‌های آن بازدید داشته باشند. (دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع تقلید، دکتر فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، حجت الاسلام حسینی رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف، آیت الله دژکام امام جمعه شیراز، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، مهندس تبادار استاندار فارس، حجت الاسلام مهرابی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی فارس، حجت الاسلام موسوی مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس، حجت الاسلام محمد احمد زاده مدیر کل اوقاف استان خراسان رضوی، حجت الاسلام بخشی پور مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین رضوی، رئیس مدرسه علمیه مدینه العلم قم و استاد اخلاق مؤسسه بیت الاحزان و استاد حامد شاکر نژاد قاری بین المللی کشور از مسئولان و شخصیت های برجسته دینی کشور بودند که در این سال از مراکز قرآنی بیت الاحزان بازدید کردند و یا در جریان فعالیت های مؤسسه قرار گرفتند. )

 برگزاری باشکوه مسابقات سراسری قرآن کریم بیت الاحزان در شیراز که با تغییر آیین نامه و افزایش کمی تعداد شرکت کننده بویژه در بخش برادران همراه بود یکی دیگر از برنامه های موفق در روزهای پایانی سال ۹۷ بود.

 از تلخی های این سال می توان به درگذشت سردار صدر محمدی مسئول بیت الاحزان در استان زنجان اشاره کرد که مردم ولایی زنجان با حضور گسترده در تشییع این خادم قرآن کریم و جانباز دفاع مقدس، قدردانی خود را از زحمات مخلصانه این سردار سر افراز اسلام ابراز کردند.

و در پایان…

سال ۱۳۹۷ با تمام تلخی ها و شیرینی ها سپری شد، اما به رسم هر سال مروری می کنیم بر فعالیت های قرآنی، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) در این سال که جهت علاقمندان به مؤسسه بیت الاحزان و فعالان قرآنی کشور خالی از لطف نخواهد بود.

در ادامه گزارش تصویری فعالیت های قرآنی و فرهنگی این مؤسسه خودجوش و مردمی تقدیم حضورتان می گردد:

جهت مشاهده گزارش هر ماه بر روی نام ماه کلیک کنید:

فروردیناردیبهشتخردادتیرمردادشهریور
مهرآبانآذردیبهمناسفند

فروردین

نشست سالانه سفیران قرآنی بیت الاحزان در مرکز مدیریت مؤسسه

نشست توجیهی مدیران و میزبانان طرح ملی رحله ۴ در مشهد مقدس

نشست شورای عالی مراکز شبانه روزی حفظ تخصصی بیت الاحزان در مشهد مقدس

نشست سالانه مسئولان و مدیران شعب بیت الاحزان در مشهد مقدس

دیدار حافظان مرکز شبانه روزی امام سجاد(ع) قم با آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور

 ⤴بالا

اردیبهشت

آغاز ثبت نام طرح های مراکز شبانه روزی حفظ یکساله، طرح ملی رحله ۴ و مراکز روزانه حفظ ۲ ساله ویژه خواهران

جشن میلاد امام حسین، حضرت ابوالفضل و امام سجاد (علیهما السلام) در شعب مؤسسه در سراسر کشور برگزار گردید

راه اندازی مرکز شبانه روزی حضرت زهرا(سلام الله علیها) در بروجرد

با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس از معلمان قرآن شعب بیت‌الاحزان‌های شیراز تجلیل شد

نام «جبرئیل امین» جهت جشنواره ملی تجلیل از حافظان کل قرآن کریم بیت الاحزان انتخاب شد

⤴بالا

خرداد

آغاز نام نویسی ترم اول آموزشی بیت الاحزان در سال ۹۷ بر اساس آیین نامه جدید

 

دیدار حافظان مرکز شبانه روزی امام سجاد(ع) با آیت الله نوری همدانی

محفل انس باقرآن با سخنرانی حجت الاسلام شاهسونی واجرای برنامه توسط حافظان بیت الاحزان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز/ عضویت پاسداران در مجمع حامیان مراکز شبانه روزی

فعالیت غرفه های مؤسسه بیت الاحزان در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در تهران و مشهد

اجرای برنامه ها و محافل متعدد قرآنی و ضیافت افطار ویژه ماه مبارک رمضان در شعب مؤسسه در سراسر کشور

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج بقیه الله(عج) بیت الاحزان بنارویه

حضور یکپارچه بیت الاحزان در راهپیمایی روز جهانی قدس

دیدار مدیر بیت الاحزان با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور

اجرای طرح قرآنی ۴۰۴۰ در میمند فارس با مشارکت نهادهای فرهنگی قرآنی شهرستان

 

بازدید حجت الاسلام شاهسونی مدیر بیت الاحزان از خبرگزاری ایکنا فارس/ همکاری جهاد دانشگاهی فارس با بیت‌الاحزان

⤴بالا

تیر

side

با پایان مهلت نام نویسی مراکز شبانه روزی ، مصاحبه تخصصی هجدهمین دوره این مراکز آغاز شد

استقبال گسترده جوانان غیر ایرانی از طرح های حفظ تخصصی بیت الاحزان/ ۹۸ خارجی داوطلب حضور

حافظان عراقی پس از حفظ کل قرآن در مراکز شبانه روزی بیت الاحزان به کشورشان مراجعت کردند.

آغاز نام نویسی چهاردهمین سال دانشسرای علوم قرآن و حدیث حضرت باقر العلوم(ع)

برگزاری برنامه های متعدد قرآنی در شعب مؤسسه همزمان با «هفته بیت الاحزان»

کلنگ زنی قطعه زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع جهت ساخت مرکز شبانه روزی حفظ تخصصی قرآن در شهرستان داراب

برگزاری نشست مسئولان شهرستانی بیت الاحزان در استان فارس به میزبانی شیراز

آغاز فعالیت قرآنی حافظان عراقی بیت الاحزان در آن سوی مرزها با راه اندازی مرکز روزانه حفظ قرآن شهید یاسر الیاسری بصره

مرحله نهایی مسابقات حفظ ۵ جزء بین مراکز شبانه روزی حفظ بیت الاحزان در مشهد مقدس برگزار شد

در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی اشجع الناس در حرم حضرت شاهچراغ(ع) شیراز از حجت الاسلام شاهسونی به دلیل فعالیت های شاخص قرآنی در استان فارس و سطح کشور تجلیل شد

side

چهارمین نشست ستاد مشترک برگزاری جشنواره ملی جبرئیل امین در فرمانداری استهبان برگزار شد

سومین نشست مدیران و کادر آموزشی طرح ملی رحله ۴ در استهبان برگزار شد

آیین گشایش هجدهمین دوره مراکز شبانه روزی و چهارمین دوره طرح ملی رحله در مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار شد

مراسم سوگواری شهادت امام صادق (ع) در شعب مختلف مؤسسه در کشور برگزار شد

دوره تربیت معلم تجوید با حضور ۶۷ حافظ کل قرآن کریم مؤسسه در مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار شد

برگزاری آزمون شفاهی حفظ کل قرآن کریم با حضور ۱۵۰ حافظ کل قرآن در مرکز مدیریت بیت الاحزان

حضور ۴۰ جوان عراقی جهت حفظ قرآن در مراکز شبانه روزی بیت الاحزان برای دومین سال پیاپی

برپایی جشن میلاد حضرت معصومه(س) در شعب مؤسسه

⤴بالا

مرداد

۵ قاری برتر خانه قرآن بندر انزلی بورسیه مراکز شبانه روزی بیت الاحزان وجهت حفظ قرآن ساکن استهبان شدند

 side

شعب بیت الاحزان در سراسر کشور میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) را جشن گرفتند

side

نتایج رتبه بندی شعب بیت الاحزان در سال ۹۶ اعلام شد/ استهبان و بابامبارکی در صدر شعب شهری و روستایی

کارگاه روش های جذاب سازی معارف دینی جهت کودکان با حضور بیش از ۱۵۰ معلم مهد و پیش دبستانی قرآن محور بیت الاحزان

آغاز فعالیتهای فرامرزی بیت الاحزان با افتتاح طرح ملی رحله۴ به میزبانی تولیت آستان مقدس حرم امامین عسکریین(ع)در سامرا

کسب رتبه اول حفظ کل مسابقات کشوری خانواده های نیروی زمینی ارتش توسط مینا چشم سبز، حافظ کل بیت الاحزان

⤴بالا

شهریور

ششمین نشست مسئولان شهرستانی بیت الاحزان در استان فارس به میزبانی شیراز برگزار شد

 

بازدید آیت الله دژکام امام جمعه شیراز از مرکز شبانه روزی حفظ قرآن آل یاسین(ع) بیت الاحزان در شیراز

شعب بیت الاحزان در سراسر کشور عید سعید غدیر خم را جشن گرفتند

مجتبی علیرضا لو حافظ بیت الاحزان به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور سودان معرفی شد.

side

هفدهمین جشنواره ملی جبرئیل امین با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و مسئولین قرآنی اوقاف و ارشاد و نزدیک به ۵۰۰۰ نفر از قرآن دوستان با تجلیل از ۲۶۰ حافظ کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان در استهبان برگزار شد

مرحله اول دوره تربیت معلم طرح جامع با حضور ۵۶ حافظ کل قرآن کریم بیت الاحزان در استهبان برگزار شد

۴۲۲۶ قرآن آموز در آزمون پایانی ترم اول آموزشی شعب بیت الاحزان شرکت کردند

بازدید حجت الاسلام محمدی رئیس سازمان اوقاف از مرکز شبانه روزی امام سجاد(ع) قم

مراسم سوگواری شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران با وفای آن امام مظلوم در شعب بیت الاحزان در سراسر کشور برگزار شد

راه اندازی کلاسهای قرآنی در نیویورک توسط بانوی مسلمان آمریکایی که سال قبل به همراه فرزندان در بیت الاحزان آموزش قرآنی دریافت کرد

⤴بالا

مهر

 side

یوسف انوری به سمت معاون امور بین الملل مؤسسه بیت الاحزان منصوب شد

حجت الاسلام یونس اجاق زاده نمرور به عنوان مسئول جدید بیت الاحزان تبریز منصوب شد

ارائه گزارشی از فعالیت های مؤسسه بیت الاحزان در کمیسیون فرهنگی مجلس

side

افتتاح شعبه جدید بیت الاحزان در روستای «کوری حیاتی» از توابع شهرستان جم استان بوشهر

نوید رزمجو حافظ کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان رتبه ممتاز چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران را کسب کرد.
سعید شاهرخی حافظ کرمانی مؤسسه بیت الاحزان نیز خوش درخشید و با کسب رتبه عالی این دوره از مسابقات افتخار آفرینی حافظان بیت الاحزان را تکمیل کرد.

هفتمین نشست مسئولان و مدیران بیت الاحزان شهرستانهای فارس در شیراز برگزار شد

راهیابی ۲ حافظ بیت الاحزان به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن اوقاف در بخش خواهران

سیده حمیده حسینی رتبه عالی مسابقات را در رشته حفظ ۲۰ جزء کسب کرد

بازدید مشاور قرآنی معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی از مراکز قرآنی بیت الاحزان

برگزاری دوره آموزشی و کارگاه تربیت معلم تجوید ویژه حافظان بیت الاحزان در استهبان

آغاز ثبت اسامی نونهالان مهد و پیش دبستانی قرآن محور بیت الاحزان در سامانه مدیریت اطلاعات مؤسسه

⤴بالا

آبان

آغاز نام نویسی هفدهمین دوره مسابقات سراسری بیت الاحزان

دوره مهارت افزایی مربیان مراکز شبانه روزی بیت الاحزان در قم با سخنرانی حجت الاسلام حاج ابوالقاسم

برپایی جشن و مراسم های متعدد در شعب بیت الاحزان همزمان با سالروز آغاز امامت امام زمان(عج)

آغاز کلاسهای قرآن بیت الاحزان در حاشیه موصل عراق

⤴بالا

آذر

برپایی محافل انس با قرآن و جشن ملاد نبی مکرم اسلام(ص) و حضرت امام صادق(ع) در شعب مؤسسه در سراسر کشور

 side

دانشسرای علوم قرآن و حدیث باقرالعلوم(ع) طی مراسمی در استهبان سال تحصیلی جدید را آغاز کرد

side

تجلیل از فاطمه شفیعی رونیزی، حافظ کل قرآن کریم و مربی قرآن بیت الاحزان در پانزدهمین همایش بین المللی بانوان قرآن پژوه

برگزاری مرحله شعبه هفدهمین دوره مسابقات سراسری بیت الاحزان

جشن اتمام حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم حافظان مراکز شبانه روزی بیت الاحزان

حضور رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در مرکز شبانه روزی امام سجاد(ع) قم

نشست مسئولان بیت الاحزان نیمه شمالی کشور در قم برگزار شد

side

حجت الاسلام رسول عارفی زاده به عنوان مسئول مؤسسه بیت الاحزان در استان قم معرفی و از زحمات حجت الاسلام سیاری تقدیر شد

بازدید جابر مهدیار، مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس از مراکز قرآنی بیت الاحزان

side

برگزاری جشن میلاد امام حسن عسکری (ع) در شعب بیت الاحزان

مسابقات حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم بین مراکز شبانه روزی بیت الاحزان در صحرارود فسا برگزار شد

هشتمین نشست مسئولان و مدیران آموزش شهرستانهای بیت الاحزان در استان فارس در مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار شد

کسب رتبه نخست مسابقات قرآن کریم دارالقرآن امام علی(ع) رشته حفظ ۱۰ جزء توسط فائزه جلالی حافظ خوزستانی بیت الاحزان

⤴بالا

دی

مدیر مؤسسه بیت الاحزان در مصاحبه ای صریح و بی پرده با ایکنا، از بی توجهی مسئولان به امور قرآنی انتقاد کرد

مرحله شهرستان هفدهمین دوره مسابقات سراسری بیت الاحزان به صورت مشترک در ۳۰ شعبه شهرستانی مؤسسه برگزار شد

نشست مسئولان و مدیران مراکز شبانه روزی حفظ تخصصی موسسه بیت الاحزان در شیراز برگزار شد

کارگاه آموزشی مدیران روابط عمومی بیت الاحزان در مرکز مدیریت مؤسسه برگزار شد

آغاز عملیات احداث بزرگترین مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن کشور به همت مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) و برخی خیران در روستای قرآن‌آباد استهبان

بازدید حجت الاسلام سید مصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف از مرکز شبانه روزی حفظ ثامن الحجج(ع)

بازدید نماینده ولی فقیه آذربایجان شرقی از فعالیت بیت الاحزان در تبریز

سردار ید الله صدر محمدی مسئول بیت الاحزان زنجان دار فانی را وداع گفت

کارگاه آموزشی «یک فنجان خلاقیت» با حضور حجت الاسلام احمد مهدی زاده، کارشناس مسائل آموزشی و تربیتی کودکان و نوجوانان در شعبه بیت الاحزان شهر ری برگزار شد.

دوره مهارت افزایی معلمان حفظ بیت الاحزان در قم برگزار شد

مراسم جشن میلاد حضرت زینب(س) در شعب مؤسسه

side

به همت مرکز مدیریت بیت الاحزان مراسم سوگواری فاطمیه اول با حضور خیل کثیر عزاداران و مداحی حاج مهدی منصوری برگزار شد

⤴بالا

بهمن

side

آغاز نام نویسی متقاضیان میزبانی طرح ملی رحله ۵ و همچنین متقاضیان همکاری در کادر آموزشی طرح

side

بازدید محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از مرکز شبانه روزی حضرت امام سجاد(ع) قم

آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور در دیدار با حجت الاسلام شاهسونی، بیت الاحزان را مجموعه ای نوید بخش و پر افتخار عنوان کرد

سوگواری فاطمیه دوم 97 در بیت الاحزان

شعب بیت الاحزان در سراسر کشور مراسم عزاداری فاطمیه دوم را برگزار کردند

مراسم بزرگ سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار شد

مسابقه حفظ ۱۵ جزء مراکز شبانه روزی حفظ یکساله بیت الاحزان در قم برگزار شد

سه حافظ بیت الاحزان رتبه های برتر مسابقات قرآن کریم دارالقرآن امام علی (ع) را از آن خود کردند

بازتاب گسترده حکم قرآنی قاضی بیت الاحزانی در رسانه ها و خبرگزاری های کشور

انتشار گزارش شفافسازی عملکرد آموزشی فرهنگی و مالی بیت الاحزان در سال ۹۶

⤴بالا

اسفند

side

مرحله نهایی هفدهمین دوره مسابقات سراسری بیت الاحزان در شیراز برگزار شد

جشن میلاد بانوی خوبی ها در بیت الاحزان های سراسر کشور

دومین اردوی قرآنی راهیان نور به منظور غنی‌سازی این اردوها با آموزه‌های آیات الهی باهمت مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) در مناطق عملیاتی جنوب برگزار شد

آزمون پایانی ترم دوم آموزشی بیت الاحزان با حضور ۳۶۰۷ داوطلب برگزار شد

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات