این محفل با اجرای برنامه حفظ قرآن کریم توسط علی خلیل زاده، حافظ کل قرآن کریم مدارس شبانه روزی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) و با هدف اشاعه فرهنگ قرآن و جذب جوانان در کلاس های حفظ و تفسیر و آموزش قرآن برگزار شد.

محفل انس با قرآن کریم مسجد جابری که با مساعدت و هماهنگی هیات امناء مسجد و حجت الاسلام والمسلمین مختار نوبختی، امام جماعت این مسجد و مدیر بیت الاحزان واحد تهران با تلاوت آیاتی چند از ملام الله مجید و اجرای برنامه حفظ قرآن توسط علی خلیل زاده، حافظ کل قرآن کریم مدارش شبانه روزی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) برگزار شد با استقبال اهل مسجد و بهه خصوص نوجوانان حاضر همراه بود.

به عقیده امام جماعت مسجد جابری که مدیر بیت الاحزان واحد تهران نیز می باشد مبارزه با تهاجم فرهنگی و بهبود فرهنگ اسلامی ایرانی به صورت کلی می تواند با مسجد محور شدن فعالیت های قرآنی یعنی تعامل بیشتر مؤسسات قرآنی و فرهنگی با مساجد همراه باشد.

مسجد جابری یکی از مساجد فعال و پایگاه اجتماعی و مذهبی مردم شرق تهران می باشد. این مسجد در سال ۱۳۲۳ ساخته شد. این مسجد حدود سه بار بازسازی داخلی شده است و آخرین بار با همت حجت السلام والمسلمین نوبختی امام جماعت فعلی مسجد مغازه های اطراف را خریداری و مسجد از سال ۱۳۷۲ پس از ۴ سال گسترش یافت.

یادآور می شود نوبختی مدت ۲۲ سال است که امامت جماعت مسجد جابری تهران را بر عهده دارد و با تلاش‌های بی وقفه وی و حمایت‌های بی دریغ مردم، این مسجد در سال گذشته به عنوان فعال‌ترین مسجد تهران شناخته شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات