هرچه برای مردم بیشتر دعا کنید دعاهای خودتان زودتر مستجاب می‌شود، اگر دلتان شکست بدانید که امام رضا (ع) جوابتان را داده و زیارتتان مورد قبول واقع شده است.

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، مسئولان بیت الاحزان شعبه خرامه اقدام به اعزام تعدادی از قرآن آموزان این مؤسسه به مشهد مقدس کردند.

در این سفر حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه شهرستان خرامه نیز حضور داشت و در نشستی در جمع قرآن آموزان مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) شهرستان خرامه سخنانی بیان کرد.

صباحی در این نشست که در مکان سوئیت آپارتمان یاس نبی بیت الاحزان در مشهد مقدس برگزار می‌شد اظهار داشت: بعضی‌ها مثل لیوان برعکس هستند، اگر دست خالی برگشتیم عیب از خودمان بوده است.

وی افزود: همین که به این مکان مقدس دعوت شده‌ایم مطمئناً اعمال خیر ما علت اصلی آن بوده است اما این همه کار ما نیست، ما باید به این بیندیشیم که چگونه امام رئوف زیارتمان را قبول خواهد کرد.

حجت الاسلام صباحی خطاب به زائرین علی بن موسی الرضا (علیه السلام) ادامه داد: شما جایی هستید که خیلی از مردم آرزوی حضور در آن دارند، مردم به اینجا دل بسته‌اند و امید دارند که دعاهایشان مستجاب شود، قدر این لحظات را بدانید.

امام جمعه خرامه به تشریح آداب زیارت پرداخت و گفت: هرچه برای مردم بیشتر دعا کنید دعاهای خودتان زودتر مستجاب می‌شود، اگر دلتان شکست بدانید که امام رضا (علیه‌السلام) جوابتان را داده و زیارتتان مورد قبول واقع شده است.

وی بیان داشت: خودتان را به امام رضا نزدیک کنید تا دست پر برگردید، حرم امام رضا (علیه السلام) جواز کربلا می‌دهد،‌ شما دعوت شدگان امام رئوف هستید و می‌توانید حوائج خود را دریابید.

حجت الاسلام صباحی در پایان از مدیر و مربی و اعضای مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) به جهت احیای فرهنگی غنی قرآنی در شهرستان خرامه تشکر کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات