دومین دوره از طرح قرآنی "دوست من، خدا" اوایل آذر ماه در شهرستان قرآنی استهبان برگزار خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مؤسسه بیت الاحزان، دومین دوره از طرح قرآنی “دوست من، خدا” به همت بیت الاحزان شهرستان قرآنی استهبان و با همکاری تعدادی از نهادهای قرآنی شهرستان اوایل آذر ماه برگزار خواهد شد.

مسئول بیت الاحزان شعبه استهبان، احمد تاج بخش در تشریح این طرح گفت: طرح قرآنی “دوست من، خدا” در راستای گسترش نهضت آموزش روخوانی قرآن کریم و با هدف انس هرچه بیشتر با قرآن برگزار خواهد شد.

تاج بخش هم چنین افزود: طرح قرآنی “دوست من، خدا” از جمله برنامه های بلند مدت دبیر خانه شهرستان قرآنی استهبان بوده و روند محتوایی برگزاری طرح برعهده بیت الاحزان است.

مسئول بیت الاحزان شعبه استهبان ضمن تشکر از اداره آمو زش و پرورش که تدارکات این طرح را عهده دار شده است بیان داشت: این طرح ویژه دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی است تا قبل از ورود به دوره متوسطه بتوانند روخوانی قرآن را در حد مطلوب فرا بگیرند.

تاج بخش در پایان تصریح کرد: اوایل آذر ماه تعدادی از حافظان و معلمان بیت الاحزان با هماهنگی اداره آموزش و پرورش جهت گرفتن تست روخوانی به مدارس می روند و برای افرادی که از نظر روخوانی قرآن ضعیف هستند کلاس های تقویتی با محوریت سوره های نبأ و نازعات دایر خواهند کرد.

گفتنی است طرح قرآنی “دوست من، خدا” در قالب یک ترم ۴ ماهه برگزار شده و تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات