همزمان با هفته بسیج نشست بررسی راهکارهای توانمندسازی شعب مؤسسه بیت الاحزان در دهستان خیر از توابع شهرستان قرآنی استهبان با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی این دهستان برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، همزمان با هفته بسیج نشست بررسی راهکارهای توانمندسازی شعب مؤسسه بیت الاحزان در دهستان خیر از توابع شهرستان قرآنی استهبان با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی این دهستان برگزار شد.

در این نشست که صبح امروز با حضور سرگرد علی شاهسونی فرمانده پایگاه مقاومت شهید بهشتی خیر، مسئولان آموزش مرکز مدیریت و مسئولین شعب بیت الاحزان منطقه خیر به میزبانی مرکز مدیریت استهبان برگزار گردید، راه های جذب قرآن آموزان به فعالیت های قرآنی با همکاری پایگاه بسیج و از طریق ایجاد جذابیت هایی نظیر اردو ها و ورزش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سرگرد شاهسونی فرمانده پایگاه مقاومت شهید بهشتی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله) که فرمودند: «بسیج تنها تا آن روز پیروز است که در یک دست بسیجی«قرآن» و در دست دیگرش«سلاح» باشد» خاطر نشان کرد: ما در پایگاه مقاومت شهید بهشتی خیر آمادگی داریم در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در گسترش آموزش های قرآنی بین بسیجیان، با مؤسسه بیت الاحزان همکاری بیشتری داشته باشیم.

وی همچنین پیشنهاد کرد جهت همکاری و هماهنگی بیشتر مجموعه بسیج منطقه خیر و بیت الاحزان، تمامی قرآن آموزان بیت الاحزان به عضویت پایگاه بسیج حافظان قرآن درآیند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات