حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه با صدور پیامی سالروز تشکیل بسیج را تبریک گفت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه با صدور پیامی سالروز تشکیل بسیج را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: هفته بسیج فرصت ارزنده‌ای است تا به شایستگی، یکی از مواریث ماندگار بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران را گرامی بداریم. بی شک فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان به عنوان مردمی‌ترین و اصیل‌ترین نهاد انقلابی، برآیند نگاه عمیق و پیامبرگونه ایشان به آینده انقلاب اسلامی ایران بوده است. نهادی که خیلی زود به شجره‌ای طیبه و تنومند، لشکری با اندیشه‌ای خدایی و تفکری پویا و سازنده تبدیل شد و بزرگترین حماسه‌ها را در این مرز و بوم رقم زد. رزم آفرینی شجاعانه و ایثارگرانه در هشت سال دفاع مقدس، نقش آفرینی بی بدیل در دوران سازندگی و حضور پربرکت در تمامی صحنه‌های علمی و فرهنگی و اجتماعی، تصویری از یک نهاد مومن و انقلابی، ولایتمدار و هوشیار، نوٖآور و خلاق فراروی چشمان شگفت زده ناظران انقلاب اسلامی در سراسر جهان قرار داده است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیانی که برای حفظ نوامیس ایران و انقلاب اسلامی جان فشانی کردند تا امروز ایرانی سربلند و مقتدر داشته باشیم، فرارسیدن هفته بسیج و پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را به رهبر معظم انقلاب، رییس جمهوری محترم، سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج، ملت بزرگ ایران و بسیجیان بزرگوار تبریک می‌گویم و برای تمامی اعضای خانواده عظیم و معظم بسیج در سراسر ایران اسلامی توفیق خدمت افزون‌تر در مسیر حفظ و ترویج آرمان‌های والای انقلاب اسلامی آرزومندم.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات