همایش سالانه معلمان حفظ بیت الاحزان در ساعات انتهایی پنجشنبه گذشته به کار خود پایان داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، همایش سالانه معلمان حفظ بیت الاحزان در ساعات انتهایی پنجشنبه گذشته به کار خود پایان داد.

در این همایش یک روزه که در ابتکاری جدید به صورت کارگروه های تخصصی مجزا برگزار شد، ۱۶۰ معلم حفظ بیت الاحزان علاوه بر آشنایی با جدید ترین روش های حفظ و تثبیت محفوظات، با شیوه های جذب و نگهداری قرآن آموزان در کلاس های حفظ و همچنین روش های حفظ متدبرانه آشنا شدند.

سخنرانی حجت الاسلام رضوی استاد اخلاق مؤسسه و مدیر مدرسه علمیه مدینه العلم قم در جمع معلمان و همچنین جلسه پرسش و پاسخ با حضور مدیر مؤسسه بیت الاحزان از دیگر برنامه های این نشست بود.

در پایان این همایش به معلمانی که در آزمون حفظ متدبرانه جزء یک حد نصاب قبولی را کسب کردند گواهی نامه اعطا گردید که در این بین خانم ها حاجی محمدی از استهبان، توانی از بلیان و رضایی از نیریز موفق به کسب بالاترین نمرات گردیدند.

در این همایش همچنین از معلمان برتر شعب که موفق به تربیت بیشترین حافظ کل در سال گذشته شده بودند تقدیر شد که خانم ها فاطمه تمدن از سروستان و سکینه سبزیان از دلگان در این بخش مورد تقدیر قرار گرفتند.

تقدیر از مراکز تخصصی حفظ روزانه کل قرآن کریم که بیشترین جذب قرآن آموز در یک کلاس داشتند بخش دیگر این همایش بود. به این ترتیب شعبه های حسین آباد بالا (از توابع دلگان) با ۲۲ قرآن آموز، بابامبارکی (از توابع جم استان بوشهر) با ۱۹ قرآن آموز و کارزین (استان فارس) با ۱۶ قرآن آموز رتبه های اول تا سوم این بخش را کسب نمودند.

یاد آور می شود در پایان این همایش از سوی یکی از خیر اندیشان هدیه عمومی به تمامی حاضران در همایش تعلق گرفت.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات