مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از تبدیل طرح «لبیك» به طرح تخصصی حفظ ۲ ساله قرآن ویژه بانوان خبر داد و گفت: هم‌اكنون این طرح در ۳۰ مركز بیت‌الاحزان اجرا می‌شود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از توقف اجرای طرح «لبیک» این مؤسسه خبر داد و گفت: به دلیل یکسری مسائل به خصوص مسائل مالی که همه مؤسسات قرآنی با آن درگیر هستند، این طرح را تبدیل به طرح تخصصی حفظ قرآن بانوان کردیم.
وی افزود: در این طرح جدید مذکور، ۳۰ مرکز بیت‌الاحزان کلاس‌های حفظ ۲ ساله کل قرآن کریم را در نقاط مختلف کشورمان اجرا می‌کنند.

مشارکت ۵۰۰ نفر در دوره نخست حفظ ۲ ساله قرآن
شاهسونی با بیان اینکه ما طرح‌های خود را دائماً تغییر می‌دهیم تا طراوت و شادابی خود را حفظ کرده و بتوانیم بهترین نتیجه و بهره‌برداری را از آن‌ها داشته باشیم، گفت: این طرح حفظ ۲ ساله قرآن در ۳۰ مرکز بیت‌الاحزان با حضور ۵۰۰ نفر از بانوان در حال اجراست.

افزودن تعداد مراکز حفظ ۲ ساله در تابستان سال آینده
عضو بنیاد بین‌المللی حفظ قرآن با تصریح اینکه در تابستان سال آینده تعداد این مراکز را بیشتر خواهیم کرد، گفت: هدف ما این است که مراکز بیت‌الاحزان را که در نقاط مختلف کشور هستند، به مراکز حفظ تخصصی قرآن تبدیل کنیم و با توجه به آن مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث و یا سطح ۳ هنرمندان که همان مدرک کارشناسی است که سازمان دارالقرآن و وزارت ارشاد به حافظان قرآن می‌دهند، بتوانیم این عزیزان را به آن سمت‌وسو سوق دهیم.

مهم‌ترین مشکل کشور در بحث کادر قرآنی است
وی با تأکید بر اینکه تلاش ما این است که کادرسازی قرآنی برای کشورمان انجام دهیم، گفت: اکنون مهم‌ترین مشکلمان در کشور بحث کادر قرآنی است و ما واقعاً استاد و مربی کم داریم و زیر خط فقریم و از این جهت فقیر شدید هستیم لذا ما سعی کردیم تا در این راستا گام برداریم که بتوانیم کادرسازی قرآنی را انجام دهیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات