اسامی نفرات برتر بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم بسیج در دو رشته قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم در دو بخش آقایان و بانوان همزمان با آخرین روز این مسابقات اعلام شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، اسامی نفرات برتر بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم بسیج در دو رشته قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم در دو بخش آقایان و بانوان همزمان با آخرین روز این مسابقات اعلام شد.

این دوره از مسابقات از ۹ تا ۱۲ اسفند ماه همراه با گرامیداشت شهدای مدافع حرم، حافظان حریم قرآن و عترت ویژه گروه‌های تربیتی صالحین و آحاد بسیجیان در سازمان بسیج مستضعفان برگزار شد و ۳۲ نفر از شرکت‌کنندگان به مرحله فینال این مسابقات راه‌یافتند.

در رشته حفظ کل قرآن کریم این مسابقات در مقطع بالای ۱۶ سال، نوید رزمجویی، حافظ کل قرآن کریم و استاد مراکز شبانه روزی بیت الاحزان موفق به کسب رتبه برتر بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم بسیج گردید.

در اختتامیه این مسابقات که با حضور سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار غیب پرور فرمانده سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از سرداران سپاه برگزار شد از برگزیدگان این مسابقات تقدیر به عمل آمد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات