مدیر مؤسسه بیت الاحزان از فعال شدن امکان ویرایش اطلاعات داوطلبان طرح های مختلف حفظ تخصصی مؤسسه از 30 اردیبهشت ماه خبر داد./ امکان تغییر مرکز انتخابی میسر گردید

 

حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه از فعال شدن امکان ویرایش اطلاعات داوطلبان طرح های مختلف حفظ تخصصی مؤسسه از امروز ۳۰ اردیبهشت ماه خبر داد.

وی با بیان این که ویرایش اطلاعات داوطلبان در تمامی طرح های در حال برگزاری از امروز تا پایان زمان نام نویسی طرح فعال می باشد خاطر نشان کرد داوطلبان با استفاده از شماره کارت اعتباری خریداری شده و کد ملی، با مراجعه به صفحه ثبت نام در سایت beytolahzan.ir تنها یک بار مجاز به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود هستند.

مدیر مؤسسه بیت الاحزان با بیان این که ویرایش اطلاعات اصلی شامل نام، نام خانوادگی و کد ملی در این مرحله امکان پذیر نیست تصریح کرد: داوطلبان پس از ورود به دوره از طریق مدیر مرکز خود می توانند درخواست ویرایش این اطلاعات را بدهند.

حجت الاسلام شاهسونی با اشاره به این که در پی درخواست مکرر داوطلبان امکان تغییر مرکز انتخابی و تصویر پرسنلی در این ویرایش میسر گردیده است تأکید کرد: داوطلبان هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود تا پایان مهلت ثبت نامی اعلام شده اقدام نمایند.

یاد آور می شود نام نویسی در طرح های حفظ تخصصی مؤسسه بیت الاحزان شامل مراکز شبانه روزی حفظ یکساله و دو ساله کل قرآن کریم، طرح ملی رحله و مراکز روزانه حفظ دوساله ویژه خواهران از پنجم اردیبهشت ماه از طریق سایت beytolahzan.ir آغاز شده است و تا پایان ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات