انتخاب واحد ترم اول آموزشی شعب مؤسسه بیت الاحزان بر اساس آیین نامه جدید از امروز دوم خرداد ماه آغاز گردید.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، خدیجه شاهسونی معاون آموزش مؤسسه بیت الاحزان از آغاز انتخاب واحد ترم اول آموزشی در شعب مؤسسه بر اساس آیین نامه جدید از امروز دوم خردادماه خبر داد. وی تصریح کرد: بر اساس آیین نامه جدید مصوب شورای آموزش مؤسسه، ترم های آموزشی که در سال‌های قبل به صورت سه ترم در طول سال برگزار می شد از سال جاری به ۲ ترم تغییر یافت و مدیران شعب مؤسسه با در دست داشتن نام کاربری و گذرواژه مخصوص شعبه خود می توانند نسبت به انتخاب واحد در ترم اول سال ۹۷ اقدام نمایند.

معاون آموزش بیت الاحزان با بیان این که علاوه بر تعداد ترمها تغییراتی نیز در سطوح درسی مورد ارائه بخصوص در رشته ترجمه و مفاهیم قرآن کریم صورت گرفته است اظهار داشت: آزمون پایانی ترم اول، شهریور ماه برگزار می‌گردد و پس از ثبت نمرات در سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات مؤسسه توسط بازرسین شعب، گواهینامه الکترونیکی هر درس جهت قرآن آموزان صادر خواهد شد.

یاد آور می شود قرآن آموزان شعب مؤسسه در سراسر کشور طی دو ترم آموزشی در رشته های حفظ، تجوید، ترجمه و مفاهیم، روخوانی و روانخوانی و تدبر در قرآن کریم در سطوح مختلف علوم قرآنی را تحصیل می نمایند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات