حجت الاسلام والمسلمین حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور روز گذشته از مرکز شبانه روزی حفظ یکساله حضرت امام سجاد(ع) در شهر مقدس قم بازدید کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، حجت الاسلام والمسلمین حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور روز گذشته از مرکز شبانه روزی حفظ یکساله حضرت امام سجاد(ع) در شهر مقدس قم بازدید کرد.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام لیمویی مدیر مرکز گزارشی از چگونگی افتتاح و روند پیشرفت قرآن آموزان ارائه کرد و در ادامه قرآن آموزان مرکز شبانه روزی امام سجاد(ع) به اجرای برنامه حفظ قرآن کریم پرداختند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه طی سخنانی با اشاره به بیانات علما از جمله مقام معظم رهبری که فرمودند دوست دارم هر آنچه دارم را بدهم و حفظ قرآن را بگیرم، این بیانات را نشان از اهمیت و عظمت این کار عنوان کرد.

رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود حفظ قرآن در دوره فوق تخصصی یکساله بسیار ارزشمند است که به حمدالله موسسه بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها گوی سبقت را از بقیه ربوده است.

وی در پایان نسبت به تداوم برنامه مرکز شبانه روزی قم و همکاری عمیق تر با اداره کل اوقاف قم تاکید کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات