مهلت نام نویسی در مراکز شبانه روزی حفظ یکساله و دوساله قرآن کریم، طرح ملی رحله و مراکز روزانه حفظ دوساله قرآن کریم ویژه خواهران تا پایان خردادماه تمدید شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی مدیر مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان از تمدید مهلت ثبت نام طرح های ملی حفظ تخصصی قرآن کریم این مؤسسه تا پایان خردادماه خبر داد.

وی با اشاره به درخواستهای مکرر مراکز برگزار کننده طرح های حفظ قرآن کریم و همچنین داوطلبان حضور در این طرح ها، خاطر نشان کرد: با تصویب شورای عالی مراکز شبانه روزی، ستاد طرح ملی رحله و معاونت آموزش مؤسسه بیت الاحزان مهلت نام نویسی در مراکز شبانه روزی حفظ یکساله و دوساله قرآن کریم، طرح ملی رحله و مراکز روزانه حفظ دوساله قرآن کریم ویژه خواهران تا پایان خردادماه تمدید شد.

مدیر مؤسسه بیت الاحزان با تأکید بر این که این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد از داوطلبان و مراکز برگزار کننده درخواست کرد هر چه سریعتر با مراجعه به سایت beytolahzan.ir نسبت به نام نویسی در طرح ها اقدام نمایند و از موکول کردن ثبت نام به روزهای پایانی خودداری کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات