گروه هم اندیشی جشنواره جبرئیل امین در فضای مجازی به زودی راه اندازی خواهد شد/ برپایی نمایشگاه عکس در حاشیه جشنواره

 

مهدی شهسوار مسئول تبلیغات ستاد برگزاری «جشنواره ملی جبرئیل امین»  در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) از راه اندازی گروه هم اندیشی این جشنواره در فضای مجازی با مشارکت مسئولان و حافظان مراکز شبانه روزی و شعب مؤسسه بیت الاحزان به منظور هم اندیشی و بررسی راهکارهای برگزاری شایسته جشنواره خبر داد.

وی با بیان اینکه بنا داریم در این جشنواره تعامل بیشتری با حافظان قرآن کریم و شعب مؤسسه داشته باشیم خاطر نشان کرد: به همین منظور نمایشگاه عکسی از فعالیت‌های مراکز شبانه روزی و شعب مؤسسه بیت الاحزان در حاشیه جشنواره جبرئیل امین برقرار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) از تمامی مسئولان شعب، مدیران مراکز شبانه روزی حفظ تخصصی و حافظان قرآن کریم مؤسسه دعوت کرد تصاویر با کیفیت خود از فعالیت های آموزشی، عمرانی، فرهنگی، اردوهای جمعی، محافل انس با قرآن کریم، بازدید مسئولین، موقوفات قرآنی و … را به ایمیل مؤسسه به نشانی beytolahzan92@gmail.com ارسال نمایند.

مسئول تبلیغات ستاد برگزاری جشنواره جبرئیل امین تأکید کرد: به صاحبان ۱۰ تصویر برتر که علاوه بر دارا بودن جنبه هنری، از کیفیت مناسبی نیز برخوردار باشند هدایایی به رسم سپاس تقدیم خواهد شد.

یادآور می شود با تصویب ستاد برگزاری جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان، هفدهمین جشنواره تحت عنوان جشنواره ملی جبرئیل امین در تاریخ پانزدهم شهریور ماه سال جاری به میزبانی شهرستان قرآنی استهبان برگزار خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات