طی بازدیدی که فرماندار شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان از شعبه بیت‌الاحزان داشت، جهیزیه قرآن‌آموز این مؤسسه تأمین شد.

 

سکینه سبزیان، مدیر شعبه مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان در شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: مجتبی شجاعی، فرماندار شهرستان دلگان از شعبه این مؤسسه بازدید کرد.
وی با اشاره به اینکه قول‌های مساعدی طی این بازدید داده شد، اظهار کرد: در ابتدا مقرر شد جهیزیه یکی از قرآن‌آموزان مؤسسه تهیه و تأمین شود و طی بازدیدی که چهارشنبه، ۲۳ خردادماه، مدیرکل امور بانوان استانداری زاهدان از این مرکز دارد به وی اهدا شود.
سبزیان عنوان کرد: همچنین درخصوص تعمیر ساختمان و ساخت و ساز شعبه بیت‌الاحزان در شهرستان دلگان و همچنین تجهیز کردن آن قول‌های مساعدی داده شد.
یادآور می‌شود، شعبه بیت‌الاحزان در شهرستان دلگان از سال ۸۶ تاکنون با حدود ۲۰ شعبه در روستاهای این شهرستان، فعال است که مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن ویژه بانوان در روستای حسین‌آباد بالا قرار دارد. همچنین سکینه سبزیان از اهالی روستایی از شهرستان فسا استان فارس است که پس از اینکه موفق به حفظ کل در بیت‌الاحزان شد به عنوان داوطلب در طرح معلم مهاجر مؤسسه حضور پیدا کرد و به سیستان و بلوچستان آمد.
همچنین تاکنون در این شعبه بیت‌الاحزان ۴۰ حافظ کل در بخش بانوان تربیت یافته است و امسال نیز حدود ۱۰ حافظ ۲۵ جزء به بالا در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ مشغول به قرآن‌آموزی هستند. همچنین حدود هفت حافظ کل قرآن از آقایان علاقه‌مند از این شهرستان با حضور در مرکز مدیریت بیت‌الاحزان موفق به حفظ کل قرآن شدند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات