نشست مسئولان شهرستانی بیت الاحزان استان فارس طی روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 تیرماه در مسجد آل یاسین (ع) شیراز برگزار گردید.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، نشست مسئولان شهرستانی بیت الاحزان استان فارس طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه در مسجد آل یاسین (ع) شیراز برگزار گردید.

در این نشست که با حضور ۱۴ تن از مسئولان شهرستانی بیت الاحزان در استان فارس و مسئولان بخشهای آموزش، بازرسی، روابط عمومی و اداری مالی مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار شد، حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان از سیاستگذاری نو و مدیریت جدید در هتل آپارتمان یاس نبی و معرفی آقای احسان بذرافشان بعنوان مسئول جدید دفتر زیارتی این مؤسسه خبر داد.

وی با اشاره به اجرای “طرح ملی آیات زندگی” ویژه شعب بیت الاحزان درآینده نزدیک افزود: هم اکنون سیر مطالعاتی و تدوین آیین نامه اجرایی این طرح در کارگروه پژوهش مؤسسه در دست اقدام می باشد که به زودی جزئیات این طرح به اطلاع خواهد رسید.

احمد تاجبخش، دبیر ستاد برگزاری جشنواره جبرئیل امین (هفدهمین جشنواره تجلیل ازحافظان کل قرآن کریم بیت الاحزان) نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده درخصوص این جشنواره، از راه اندازی ۱۷ کمیته اجرایی به منظور تقسیم کار و برگزاری مطلوب این جشنواره فاخر ملی خبر داد.

در ادامه مسئولان شهرستانی بیت الاحزان در استان فارس به ارائه گزارشی از عملکرد شعب تحت مدیریت خود پرداختند.

علی اکبر مظاهری، مسئول بیت الاحزان شهرستان داراب با اشاره به حمایت های مسئولان و ادارات شهرستان داراب از برنامه های بیت الاحزان، از همکاری و حمایت امام جمعه، فرماندار، شهردار و شورای شهر، روسای ادارات تبلیغات، اوقاف، ارشاد و بنیاد مسکن تشکر نمود.

حجت الاسلام کاراندیش، مسئول بیت الاحزان فیروزآباد نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های شعبه، از هدیه ارزنده و معنوی امام جمعه شهر میمند برای حافظان قرآن خبر داد. وی افزود: هدیه حافظان ۱۵ جزء، سفر به مشهد مقدس و هدیه حافظان کل سفر به کربلای معلی می باشد.

احمد یگانه، مسئول بیت الاحزان در فراشبند و عباس تله بازلو، جانشین مسئول بیت الاحزان در نورآباد ممسنی با ارائه گزارشهای جداگانه از عملکرد شعب، از قدردانی ائمه جمعه شهرستانهای فراشبند و نورآباد در خطبه های نماز عید فطر و نماز جمعه این دو شهرستان خبر دادند.

‌محمد علی بابایی، مسئول بیت الاحزان کازرون طی گزارشی جامع، از ثبت نام ۷۰ نوجوان درطرح ملی رحله۴ این شهرستان خبر داد. وی در توصیف روش های تبلیغی جهت جذب قرآن آموزان به این طرح نیز گفت: تبلیغ چهره به چهره و مراجعه حضوری به درب منازل از شگردهای تبلیغی طرح رحله کازرون بوده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات