اولین دوره مسابقات قرآنی ورزشکاران پهلوانی و زورخانه ای کشور در شیراز و در مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار و از برترین‌های این رقابت‌ها تجلیل شد. حجت الاسلام شاهسونی مدیر بیت الاحزان سخنران این مراسم بود و از وی تجلیل به عمل آمد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، اولین دوره مسابقات قرآنی ورزشکاران پهلوانی و زورخانه ای کشور در شیراز و در مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار و از برترین‌های این رقابت‌ها تجلیل شد. این مسابقات تحت عنوان اشجع الناس ویژه جامعه پهلوانی و زورخانه ای و با حضور ۵۵ شرکت کننده از ١٨ استان کشور در سه رشته روخوانی قرآن ، اذان و صحیح خوانی نماز برای نخستین بار در کشور در شیراز و در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار گردید .
در آیین اختتامیه این مسابقات که صبح جمعه ۸ تیر ماه در سالن ولایت حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) و با حضور سجادی نایب رئیس فدراسیون ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای کشور ، کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان فارس ،علی محمد ادب پیش کسوت ورزش پهلوانی ، حسین غرقی رئیس و اعضای هیات پهلوانی و زورخانه ای استان فارس ، محمد رضا شاهمرادی رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای نیریز و نداف رئیس گروه قرآن و معارف اسلامی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و پیشکسوتان و ورزشکاران شرکت کننده برگزار گردید، حجت الاسلام والمسلمین شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان طی سخنانی به بیان اهمیت ورزش از منظر قرآن کریم و همچنین اهمیت حضور قرآن کریم بین ورزشکاران پرداخت.
شایان ذکر است در پایان این مراسم از حجت الاسلام شاهسونی نیز به دلیل فعالیت های شاخص قرآنی در استان فارس و سطح کشور تجلیل به عمل آمد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات