چهارمین جلسه سراسری کمیته های ستاد دائمی برگزاری جشنواره ملی جبرئیل امین عصر امروز به میزبانی استهبان برگزار خواهد شد.

 

احمد تاجبخش، دبیر ستاد دائمی برگزاری جشنواره ملی جبرئیل امین (جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن کریم بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، از برگزاری چهارمین جلسه سراسری کمیته های این ستاد خبر داد.
مسئول بیت الاحزان در شهرستان استهبان عنوان کرد: هفدهمین جشنواره ملی تجلیل از حافظان کل قرآن کریم بیت الاحزان ۱۵ شهریورماه سال جاری برگزار می گردد که با تایید ستاد به نام “جشنواره ملی جبرئیل امین” نامگذاری شده است.
این فعال قرآنی گفت: با عنایت به حضور گسترده حافظان و علاقمندان به قرآن کریم از سراسر کشور و برخی کشورهای خارجی، به منظور خدمات رسانی و پذیرایی هر چه مطلوب‌تر به میهمانان و تسهیل امور و تقسیم کار از اسفندماه ۹۶ تاکنون جلسات مکرری برگزار نموده‌ایم تا چگونگی برگزاری این جشنواره را بررسی و سیاستگذاری نماییم.
وی از راه اندازی ۱۷ کمیته تخصصی به منظور تقسیم وظایف و پیشبری مطلوب برنامه های جشنواره خبر داد و خاطر نشان کرد: در این نشست ضمن توجیه وظایف این کمیته‌ها، گزارش اقدامات مسئولین کمیته ها مورد بحث و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

تاج بخش با بیان این که این نشست عصر امروز سیزدهم تیرماه در فرمانداری شهرستان استهبان برگزار می گردد یاد آور شد: خوشبختانه با اعلام آمادگی دستگاه ها و نهادهای شهرستان استهبان، بنا داریم در سال جاری نیز از ظرفیت تمامی نهادهای شهرستان جهت برگزاری هر چه با شکوه تر این جشنواره ملی بهره ببریم.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات