چهارمین نشست ستاد دائمی برگزاری جشنواره جبرئیل امین از ساعت 5:30 عصر امروز در محل فرمانداری استهبان آغاز شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، چهارمین نشست ستاد دائمی برگزاری جشنواره جبرئیل امین از ساعت ۵:۳۰ عصر امروز چهارشنبه ۱۳ تیرماه در محل فرمانداری استهبان آغاز شد.
در ابتدای این نشست حجت الاسلام شاهسونی دبیر ستاد برگزاری جشنواره جبرئیل امین با بیان آیات و روایات ائمه اطهار به اهمیت تجلیل و تکریم از حافظان قرآن اشاره کرد.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تشویق قله های قرآنی، از عدم توجه کافی مسئولین به امور قرآنی ابراز نارضایتی کرد.
عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور در بیان اهمیت هفدهمین جشنواره ملی تجلیل از حافظان قرآن کریم، آن را نوعی رزمایش و قدرت نمایی قرآنی در سطح کشور توصیف کرد و آن را در سطح کشور بی نظیر دانست.
ابراز امیدواری کرد با تقسیم بندی جزئی صورت گرفته به ۱۷ کمیته تخصصی جهت این جشنواره، شاهد برگزاری جشنواره ای باشکوه تر از سالهای قبل باشیم.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مدغم قرآنی فارس خواستار استفاده مضاعف از ظرفیت نهادهای شهرستانی در امر برگزاری این دوره از جشنواره شد و با توجه به حضور قرآن آموزانی از کشور عراق و سایر کشورهای خارجی بر پوشش گسترده تر آن در سطح کشور تأکید کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات