تاج بخش این جشنواره را یک جشن فاخر ملی دانست و لزوم توجه به کیفیت را در تمامی مراحل اجرای آن مورد تأکید قرار داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، احمد تاج بخش جانشین دبیر ستاد برگزاری جشنواره جبرئیل امین، با تأکید بر لزوم وجود همکاری تنگاتنگ میان کمیته های جشنواره از مسئولین کمیته ها درخواست کرد با توجه به تقسیم وظایف صورت گرفته از ورود به وظایف سایر کمیته ها خودداری گردد.

مسئول ستاد برگزاری جشنواره جبرئیل امین با اشاره به کار کارشناسی زیادی که تاکنون جهت تدوین شرح وظایف کمیته ها صورت گرفته خواستار پیگیری دقیق وظایف محوله و تشکیل جلسات هماهنگی بین اعضای کمیته ها از هم اکنون گردید.

مسئول شعبه استهبان پیشنهاد کرد جهت تسهیل بیشتر در امور، کمیته ها نسبت به عضوگیری حداکثری اقدام نمایند.

وی این جشنواره را یک جشن فاخر ملی دانست و لزوم توجه به کیفیت را در تمامی مراحل اجرای آن مورد تأکید قرار داد.

تاج بخش کمیته های آمار و برنامه، تبلیغات و اطلاع رسانی، انتظامات، تشریفات، نظارت و ارتقاء، فضاسازی، ترابری، اسکان، نیروی انسانی، سمعی بصری، نمایشگاه، اختتامیه، محتوایی، پذیرایی، دکوراسیون، منابع مالی و کمیته دعوت را کمیته های تخصصی هفده گانه این جشنواره عنوان کرد و به ارائه گزارشی از فعالیت های کمیته ها پرداخت.

رایزنی پیرامون مباحث فرهنگی جشنواره، دعوت از میهمانان ویژه، تأکید بر غنای محتوایی جشنواره جهت حضار، لزوم انجام دقیق برنامه ها طبق زمانبندی صورت گرفته، لزوم مشارکت و همکاری کمیته ها در امور مشترک بین دو کمیته و توجه ویژه به کارگروه تأمین منابع مالی با برگزاری جلسات مستمر از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

یاد آور می شود هفدهمین جشنواره ملی تجلیل از حافظان کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان که از سال جاری به نام جشنواره ملی جبرئیل امین نام گذاری شده است در تاریخ ۱۵ شهریور ماه به میزبانی شهرستان استهبان برگزار خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات