سیاری با بیان این که در این طرح مجموعاً 1116 نفر ثبت نام کرده اند افزود: رودبار جنوب با ۱۸۴ نفر داوطلب پرجمعیت ترین مرکز برگزار کننده طرح است

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، حجت الاسلام سیاری، دبیر ستاد طرح ملی رحله ۴ در سومین نشست مدیران و کادر اجرایی این طرح لزوم توجه و اجرای دقیق آیین نامه و مقررات را مورد تأکید قرار داد.

وی با اشاره به این که طرح ملی رحله، طرحی فاخر و اثرگذار در سطح کشور است، حضور چشمگیر جوانان و نوجوانان را در این برهه حساس و مهم ارزیابی کرد.
مدیر بیت الاحزان استان قم تعداد مراکز مورد تأیید طرح رحله را در ابتدای نام نویسی ۲۳ مرکز عنوان کرد و یاد آور شد: با توجه به حد نصاب نرسیدن برخی مراکز در نهایت ۱۸ مرکز در ۷ استان کشور پذیرای قرآن آموزان این طرح ملی خواهند بود.

سیاری در ادامه با بیان این که در این طرح مجموعاً ۱۱۱۶ نفر ثبت نام کرده اند افزود: رودبار جنوب با ۱۸۴ نفر داوطلب پرجمعیت ترین و مرکز قره بلاغ فسا نیز با ۳۰ متقاضی، کم جمعیت ترین مراکز برگزار کننده طرح را تشکیل می دهند.

دبیر طرح ملی رحله ۴ با ارائه آماری از پراکندگی مراکز طرح رحله در ۷ استان کشور گفت: استان فارس با دارا بودن ۸ مرکز، بیشترین مراکز طرح را در خود جای داده است و پس از آن استان خوزستان با ۳ مرکز، یزد با ۲ مرکز، کرمان با ۲ مرکز، خراسان رضوی با ۲ مرکز، خراسان جنوبی با ۲ مرکز و لرستان با ۲ مرکز قرار دارند.

وی یاد آور شد طرح هایی نیز با الگو گیری از طرح رحله با نامهای دیگر در نقاط مختلف کشور در حال برگزاری است که نشان از استقبال خوب جوانان و نوجوانان از این طرح ملی داشته است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات