مجتبی علیرضا لو حافظ بیت الاحزان به عنوان نماینده کشورمان برای حضور در دهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور سودان که دی‌ماه امسال در شهر «خارطوم» برگزار می‌شود، معرفی شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) به نقل از ایکنا، نماینده کشورمان برای حضور در دهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور سودان که دی‌ماه امسال در شهر «خارطوم» برگزار می‌شود، معرفی شد.
بر همین اساس «مجتبی علیرضالو» به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت. این مسابقات به صورت تک رشته‌ای و در رشته حفظ کل قرآن کریم برگزار می‌شود.
مجتبی علیرضالو از جمله حافظان جوان کل قرآن کریم است که تاکنون حضور موفقی در مسابقات کشوری داشته به طوری که طی چهار دوره حضور در این رقابت‌ها سه بار به فینال مسابقات راه یافته است.
علیرضا لو پیش از این نیز در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور امارات حضور داشته و موفق به کسب رتبه‌ای در آن مسابقات نشده است. وی متولد هشتم دی‌ماه سال ۱۳۷۵ بوده و هم اکنون در پایه ششم حوزوی در شهرستان شهریار مشغول تحصیل است.
این حافظ کل قرآن کریم سال گذشته با حضور در مدرسه شبانه‌روزی ثامن‌الحج موسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) شهر مشهد، موفق به حفظ نهج‌البلاغه نیز شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات