در حاشیه سفر هیئت بازرسی بیت الاحزان به شهرستان جم استان بوشهر محمد ستوده مسئول شعبه بابامبارکی با حفظ سمت به عنوان مسئول شهرستان جم مؤسسه بیت الاحزان منصوب شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، در حاشیه سفر هیئت بازرسی بیت الاحزان به شهرستان جم استان بوشهر محمد ستوده مسئول  شعبه بابامبارکی با حفظ سمت به عنوان مسئول شهرستان جم مؤسسه بیت الاحزان منصوب شد.

محمد ستوده که از پرسنل سپاه پاسداران می باشد، از سال ۱۳۹۵ با راه اندازی شعبه بیت الاحزان در روستای بابامبارکی فعالیت خود را در مؤسسه بیت الاحزان آغاز کرد و با مدیریت وی در سال جاری تحفیظی شاهد تربیت ۴ حافظ کل قرآن کریم در این شعبه بودیم.

این فعال فرهنگی که خود حافظ  ۱۴ جزء قرآن کریم و همسرش نیز حافظ ۲۵ جزء قرآن کریم می باشد با توجه به فعالیت های چشمگیری که تاکنون در شعبه بابامبارکی انجام داده است با حفظ سمت در شعبه بابامبارکی سمت مسئولیت شهرستان جم را نیز عهده دار شد.

شایان ذکر است مؤسسه بیت الاحزان در شهرستان جم استان بوشهر تاکنون ۴ شعبه در روستاهای بابامبارکی، کوری حیاتی، تنگمان و جمال آباد و انارستان تأسیس کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات