همزمان با ایام الله دهه فجر، شب گذشته 16 بهمن محفل انس با قرآن کریم در بیت الاحزان شهر آباده طشک از توابع شهرستان نی ریز فارس برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) به نقل از اتقان، همزمان با ایام الله دهه فجر، شب گذشته ۱۶ بهمن محفل انس با قرآن کریم در بیت الاحزان شهر آباده طشک از توابع شهرستان نی ریز فارس برگزار شد.

در این محفل قرآنی عبدالحسین کرونی، مسئول بیت الاحزان و  رئیس شورای شهر آباده طشک گزارشی از فعالیتهای این شعبه نوپای بیت الاحزان بیان کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون صفورا هاشمی میزبان حافظ کل قرآن مراکز شبانه روزی خواهران بیت الاحزان به عنوان سفیر قرآنی از بیت الاحزان قاسم آباد مشغول فعالیت می باشد گفت تلاش می‌کنیم تربیت حافظان قرآن کریم سرلوحه فعالیت‌مان باشد.

رئیس شورای شهر آباده طشک گفت: پس از یک سال و نیم تلاش در حال حاضر در بیت الاحزان آباده طشک ۱۰۰ قرآن آموز در رشته های روخوانی، روان خوانی و حفظ قرآن کریم تحت آموزش قرار دارند.

وی افزود: ۴۰ حافظ اجزاء در حال حفظ هستند و به زودی در شعبه آباده طشک ۳ حافظ کل قرآن تربیت و پس از گذراندن دوره های تربیت معلم قرآن کریم بعنوان استاد مشغول به تدریس خواهند شد.

کرونی همچنین از راه اندازی مجمع خیرین قرآنی در بیت الاحزان آباده طشک گفت و عنوان کرد: پیگیری هایی از طرف این مجمع با مدیریت مسلم شیخ‌علی انجام شده است و کمک‌های ماهانه و مختصری برای بیت الاحزان به ارمغان داشته است. وی افزود: امیدواریم که با نمایان شدن ثمره فعالیتها شاهد حمایت‌های بیشتر مردم و خیرین از این مؤسسه باشیم.

وی با انتقاد از عملکرد مسئولان شهرستان در زمینه حمایت از فعالیت های قرآنی گفت: پیگیری های مکرری جهت حمایت داشته ایم که به طور شفاهی قول مساعدت داده اند اما با وجود نامه نگاری تاکنون حمایت خاصی را شاهد نبوده ایم.

در انتهای این مراسم با اهدای جوایز از زحمات مسئول بیت الاحزان شهرستان نیریز، مدیر داخلی آباده طشک و جمعی از قرآن آموزان در رشته های مختلف قرآن کریم قدردانی شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات