حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مؤسسه در پیامی روز پاسدار را به تمامی پاسداران حریم اسلام و ولایت تبریک گفت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مؤسسه در پیامی روز پاسدار را به تمامی پاسداران حریم اسلام و ولایت تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز مبارکِ سوم شعبان المعظم، روز تحقق پاسدارى از اسلام، حقیقت و مکتب الهى است؛ روز تولد بزرگْ پاسدارى که با خون خود و فرزندان و اصحابش مکتب را زنده کرد.

پاسداران انقلاب اسلامی در ایران نیز با تأسّی به شجاعت، مردانگی، استواری، ایمان و فضایل اخلاقی امام حسین(ع)، در راه حفظ آرمان‏های والای اسلام و انقلاب اسلامی و نیز حراست از تمامیّت ارضی جمهوری اسلامی، صحنه‏‌هایی فراموش نشدنی و حماسه‏‌هایی با شکوه آفریدند و خود، سرمشق جوانانِ مؤمن و آزادی‏‌خواه جهان شدند.

این شجره طیبه که نهال آن توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) غرس شد، از ابتدای تشکیل تاکنون در تمامی عرصه های کشور چه در زمینه نظامی در ۸ سال دفاع مقدس، چه در بخش سازندگی و ابعاد فرهنگی و سایر عرصه های حساس کشور حضور مؤثر و تعیین کننده ای داشته است و در این راه همواره با دشمنی ها و کارشکنی های دشمنان قسم خورده اسلام روبرو بوده است.

در آخرین نمونه این دشمنی ها، اقدام ایالات متحده آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه، نشان از استیصال و درماندگی دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی از سیطره بر کشورهای مستقل و نابودی محور مقاومت بود و حقانیت ایران را در مجامع بین المللی بار دیگر به اثبات رساند.

این جانب به نمایندگی از مجموعه حافظان، قرآن آموزان، کارکنان و خادمان قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، ضمن محکوم کردن این اقدام وقیحانه، روز پاسدار را به تمامی پاسداران و حافظان حریم اسلام و ولایت تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال توفیقات روز افزون این عزیزان را در پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی مسئلت دارم.

علیرضا شاهسونی

مدیر مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات